..: MadeByMiki :..

Tinc la solució al dèficit de l’estat espanyol.

Posted in Economia, Política by MadeByMiki on 13 setembre 2009

El senyor José María Aznar te la solució per a la crisi que Espanya pateix, ell fins hi tot ha publicat un llibre amb les seves solucions màgiques. Jo no vull ser menys, tinc la solució pel dèficit fiscal que patim, i ara mateix em poso a compartir els meus coneixements i solucions amb tots vosaltres, estimats lectors d’aquest blog.

Si ens feu cas, nosaltres farem que Espanya torni a ser l’enveja del món civilitzat (i del no civilitzat també).

Tinc la solució definitiva al dèficit que pateix l’estat espanyol, m’ha costat mesos d’estudis i sacrificis el trobar-la.

Tot i així seré generós i us la ofereixo de manera totalment desinteressada, senzillament es tracta de compartir la pressió fiscal que els catalans patim, tant de l’administració central, com de l’autonòmica.

Sobretot, que ningú s’ho prengui malament. Tan sols és una mostra d’amor cap a Espanya, “estimar és compartir” per tant compartim-ho.

La solució catalana al dèficit a l’estat espanyol:

  • Aplicar els cèntims sanitaris als combustibles derivats del petroli.
  • Reduir el funcionariat a un 7% de la població espanyola.
  • Aplicar els mateix impost de successió que patim a Catalunya.
  • Posar peatges a un 80% de les autovies espanyoles, al mateix preu que paguem els catalans.
  • Equiparar el preu del transport públic a totes les ciutats de l’estat.
  • Fer pagar un 50% del preu dels ordinadors portàtils dels escolars.
  • Exportem els nostres radars tant eficients, les nostres limitacions de velocitat. Guanyarem amb seguretat i farem molts diners.
  • Cal suprimir els beneficis fiscals que gaudeixen els bascos i navarresos. Si no els hi agrada que marxin!.

Podeu afegir-hi mes idees, això si, tot amb el clar objectiu de que d’una vegada per totes tots els espanyols siguem iguals. Tots amb els mateixos drets i obligacions.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 159 other followers