..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Voldria afegir aquest blog al “manifascio”.

with 2 comments


Demano públicament ajuda, ja que jo voldria recolzar el “manifascio per a la llengua castellana”, però tinc un greu problema, no l’entenc, fa tant de temps que no parlo ni escolto el castellà que l’he perdut. He fet servir traductors on-line, preo no funcionen del tot be i em sembla que desvirtuen el significat del “manifascio“, i jo tot i que hauria de ser bilingüe em passa com a l’Alberto Fernández Díaz quant parla el català, en se alguna paraula però ho barrejo tot i em surt un idioma incomprensible.

Jo us demano si us plau que traduïu el “manifascio” a les altres llengües inferiors de l’estat, ja que els aborígens d’aquestes regions possiblement ens hi afegiríem, ha de ser molt útil parlar una llengua universal, no puc entendre com ens l’hem deixat perdre.

De vegades miro algun canal de televisió amb la parabòlica per gaudir del castellà, em passa com amb el francès, tot i que no l’acabo d’entendre sona tant musical, tant bonic. Tinc por de que sigui massa tard, i que el “manifascio” no serveixi per a salvar el castellà a les regions espanyoles que l’han exterminat i desmembrat.

Ho diré amb el meu castellà macarrònic:

Rosa Díez i compañia, lis estoi mol agraido por su recodo al castallanu a Catalunya.

http://lacomunidad.elpais.com/imerburu/2008/7/4/usted-esta-pensando-firmar-manifiesto-la-lengua

Written by MadeByMiki

8 Juliol 2008 a 7:52 am

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Que bones les imatges!!!, bueno el text tampoc està malament. Però que bones les imatges!!!!!!!!!

    Quim

    9 Juliol 2008 at 5:25 pm

  2. EL debat català-castellà és tan inútil i absurd! És obvi que cap llengüa està en perill i que no tenim cap conflicte!
    Que deixin de marejar la perdiu amb debats bizantins des de la caverna de Madrid, que obviament no tenen ni idea del que passa aquí!

    Arqueòleg Glamurós

    9 Juliol 2008 at 8:23 pm


Deixa un comentari

