Aprendre Anglès es gratis amb la BBC.
Tinc molts vicis, un dels confessables es el de buscar recursos gratuïts per internet. D’un temps ençà tinc interès per aprendre L’Anglès i per tant he donat mil voltes per Internet fins trobar el que considero que es la millor pàgina per perfeccionar aquest idioma.
Aquí hi trobareu de tot i gratis, podcast, pdf, mp3, mp4, qüestionaris, jocs, exàmens, recursos per a professors, i molt mes.
Ara tan sols cal voluntat i temps per perfeccionar l’Anglès. I una vegada tingueu el nivell adequat ens fem un blog com a estudiants D’Anglès.
Apa, encara som a temps de aprendre o millorar l’Anglès.
Vull apendre angles rapit, per poder entendre i que m’entenguin.
Ja soc gran ,tinc 60 anys. tinc de anar a Londres sola i amb fa una mica de por.
Si amb podeu ajudar …… Moltes gracies
dolors
25 Setembre 2010 at 11:08 pm
No hi ha problema Dolors, tan sols cal practicar, practicar i equivocar-se molt, deixar la vergonya a casa i sense por.
Evidentment no es pot aprendre un idioma perfectament de manera ràpida, per tant cal començar amb modèstia i carències.
Molta sort i perseverança!!
madebymiki
25 Setembre 2010 at 11:25 pm