..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

AAAAAAHHHHHHHHH!!!! 423$=269€

with 7 comments


Acer Aspire One.

Un per a mi, si us plau...

Un per a mi, si us plau...

Doncs si companys, soc una mica geek i com a tal tinc unes necessitats tecnològiques que satisfer. La mes urgent es la d’un mini portàtil per fer-lo servir les 10 hores setmanals que passo al tren, no es un caprici es una necessitat. Es petit, no pesa ni un kilo, una bateria de llarga durada, te un disseny mes que acceptable (no com aquella aberració del Kira), aquest ordinador em necessita a mi.

Us el presento, aquest es l’Acer Aspire One 120GB HD, microprocessador Intel Atom N270 a 1.6GHz, 1GB de RAM, pantalla de 8.9″ amb una resolució de 1024 x 600 píxels i Windows XP Home. Tot per 423$ que son tan sols 269€.

La versió amb 80 GB de HD costa als USA 379$ o sigui 241,556€.

Si algú va cap els Estats Units, que m’ho digui i parlem del tema, que el preu de la versió amb disc dur de 80GB a Europa surt per 340€ bastant mes car que els 269€ als Estats Units.

Al carrefour en venen una versió “light” per 299€ amb aquesta configuració:

SSD 8GB (en lloc del disc dur)

Linux Linpus (en lloc del XP)

512MB de ram (en lloc de 1GB)

Es tracta del mateix ordinador però es el model basic.

http://www.carrefour.es/ofertasypromociones/acer/acerone/index.html

Written by MadeByMiki

24 Juliol 2008 a 8:14 am

Arxivat a Informàtica

Tagged with , , , , ,

7 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vale, no tinc ni zorra de hardware! Les meves preguntes son:

    Amb el que t’has compart tu…
    -es pot navegar a bona velocitat per la xarxa?
    – es pot reproduir viedo i audio?
    -té una memòria decentilla?
    – Pots emprar word, photoshop, estadística etc..?

    Arqueòleg Glamurós

    27 Juliol 2008 at 11:13 am

  2. Encara no el tinc, passat demà m’en vaig cap Andorra (un parell de dies) i si en trobo algun a bon preu m’el quedo. Si trobo l’acer en la versió amb disc dur de 120GB windows XP per 399€ m’el compro, en cas contrari em compraré un medion akoya per 399€ (al mediamarkt).
    Tots dos son potents com per anar sobrats amb qualsevol aplicació ofimàtica i navegar tant com vulguis.
    En tot cas espera que m’el compri (màxim 20 dies) i ja et diré com funciona tot.
    Respecte al de 299, va amb linux i molt be, però oblidat d’aplicacions de windows, tot i que ja es pot fer de tot amb linux.

    madebymiki

    27 Juliol 2008 at 12:13 pm

  3. Uff linux quina mandra! Bueno, ja m’explicaràs q tal!

    Arqueòleg Glamurós

    29 Juliol 2008 at 7:33 pm

  4. Serà linux, si tu vols linux, ja que hi han versions amb windows XP. En tot cas et pots comprar l’acer amb disc dur de 80GB i linux (349€), i despres li instales el XP i ja està, en tot cas ja t’informaré quan el tingui, que de moment aquí a Andorra no el trobo per enlloc. Fins aviat….

    madebymiki

    30 Juliol 2008 at 9:09 am

  5. Graciess!!

    Arqueòleg Glamurós

    31 Juliol 2008 at 8:20 am

  6. Per cert i quina diferència hi ha amb un Mcbook?

    Arqueòleg Glamurós

    31 Juliol 2008 at 8:20 am

  7. El preu, i un mac es un mac (mes pijo). Per cert ja m’el he demanat (amb 80 GB i linux), proximament mes comentaris sobre l’acer aspire one.

    madebymiki

    1 Agost 2008 at 8:05 pm


Deixa un comentari

