..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Us presento l’Acer Aspire One (1ª Part).

leave a comment »


Acer Aspire One 110W

Acer Aspire One 110W

Ja el tinc (això ho escric amb el meu petitonet), i per fi puc fer un anàlisi d’aquest netbook, us ho explicaré tot pas a pas.

Jo volia aquest ordinador en la versió 150W, o sigui la versió amb sistema operatiu “Limpus” (una versió per a netbooks del linux fedora), amb 1GB de RAM i 80 megues de disc dur, amb un preu de 349€.

Per tant el primer que vaig fer es aprofitar les meves mini-vacances a Espony (Andorra), per buscar aquest netbook. Primera decepció, aquest ordinador no hi era enlloc, ni aquest ni cap altre versió del Acer Aspire One, tan sols es trobaven alguns netbooks Asus amb Windows XP.

Al tornar de l’escapada andorrana, veig a Igualada propaganda de la cadena d’electrodomèstics “Calbet”, on s’anunciaven per el dia 4 d’Agost totes les versions i colors als preus “oficials”. Vaig al “Calbet” d’Igualada i em diuen que tan sols tenen el model “Acer Aspire One 110B” ho sigui la versió amb disc dur sòlid de 8GB, una Ram de 512MB i color blau per 299€. Jo tinc el caprici irrenunciable del color blanc, per tant li faig una ullada al netbook i m’agrada, m’agrada molt però tinc paciència i el deixo.

Els següents dies volto per totes bandes (PCCITY, Carrefour, i totes les botigues d’informàtica, centres comercials i electrodomèstics que coneixo). Dies mes tard, tot sortint de l’IKEA de Montigalà i sense cap esperança vaig al carrefour que hi ha davant mateix, i a la segona planta puc veure un “Acer Aspire One 110W” dins d’una caixa “anti-manguis” de metacrilat, pregunto i me’n enduc un cap a casa (per fi).

Arribo a casa i el poso en marxa, en un moment (menys de 20 segons) ja tinc el sistema carregat, amb un entorn gràfic amb quatre parts: connectar, treballar, diversió i arxius. Tot està preparat per connectar-te, navegar, veure vídeos i fotos, i fer servir l’Open Office i els demes programes preinstal·lats. Senzill, tot es molt senzill i ràpid, l’únic problema era que el “Limpus” no em deixava canviar el teclat a “español”. Aleshores vaig voler fer proves…

Molt mes a la segona part del post.

Anuncis

Written by MadeByMiki

17 Agost 2008 a 2:38 pm

Arxivat a Informàtica

Tagged with , , , , , ,

Deixa un comentari

