..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Olesa de Montserrat

with 6 comments


   Vaig començar aquest blog el dia 17-5-2008, i el primer post va ser un hello world!! desde Sabadell. Doncs ja no visc a Sabadell, he emigrat a Olesa de Montserrat. Si a Sabadell vaig posar una foto de la torre de l’aigua, a Olesa he triat el mercat municipal.

   La vida de nòmada (i quatre mudances en quatre anys) te inconvenients evidents, però també moltes coses bones com l’anonimat i el coneixer l’esperit i la gent de diferents pobles. I tot i no moure’m de la provincia de Barcelona he trobat moltes diferències entre aquests pobles i comarques.

   Potser els pobles no son molt exòtics ni llunyans, però formen part del meu micro-mòn, ara tots son una mica els meus pobles i quan hi torno em sento “a casa”.

Written by MadeByMiki

29 Setembre 2008 a 9:34 pm

Arxivat a Uncategorized

6 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Wooo!
    Jo vaig estar excavant una fosa de la guerra civil a Olesa! Ja fa uns quans anyets però!

    En quant al concurs… ho has fet a pur boleo no?
    En tot cas pel poc temps que fa que em llegeixes no està gens malament!

    Arqueòleg Glamurós

    30 Setembre 2008 at 8:20 pm

  2. Hi tant que ho he fet a boleo, tot recordant la meva epoca d’estudiant on ho contestava tot amb l’esperança de que la sort m’acompanyés.

    Tot i així després de contestar he buscat algun dels posts antigs, ja que m’ha picat la curiositat.

    madebymiki

    30 Setembre 2008 at 8:38 pm

  3. ja saps, cada cop et queda menys per Godall…

    anna

    2 Octubre 2008 at 9:01 pm

  4. La ruta segueix Vilanova del Camí-Santa Coloma de Queralt-Montblanc-Valls-Reus-Miami Platja-El perelló-l’Aldea-Godall. Ho sigui que a la velocitat que faig les mudances en 8 anys em planto al “cor del Montsià”.
    Ja et guardaré una habitació a la “meva” casa.

    madebymiki

    2 Octubre 2008 at 9:43 pm

  5. Molt de parlar del canvi de pobles i res dels pintors i ajudants de mudances, “viva la barbacoa!!!”

    senyor Mayor

    13 Octubre 2008 at 10:35 am

  6. Des de aquí el meu gran reconeixement, als que pràcticament van deixar la seva vida en unes mudances esgotadores. Però pitjor van se les de l’Anna, que un sisè sense ascensor hauria de ser il·legal.

    Per cert jo ja vaig enviar invitacions per a la barbacoa, igual s’han perdut, reclama a correus.

    madebymiki

    13 Octubre 2008 at 2:26 pm


Deixa un comentari

