..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Aquest es en Santiago Niño Becerra 3-10-2008.

leave a comment »


Aquest es en Santiago Niño Becerra.

Aquest es en Santiago Niño Becerra.

Per fi he trobat una foto decent d’en Santiago, es tracta de la foto del article que va fer a La Vanguardia del divendres passat (3-10-2008). A aquesta entrevista va fer un resum de tot el que sempre ens diu, a molta gent li pot resultar xocant el que ell diu, però ja s’ho trobaran.

El titular ja es tot un impacte “En 2010 empezará la crisis de verdad y será brutal, terrible“, val la pena llegir l’article, en el que contesta una per una totes les preguntes que tothom te al cap. El que es molt interessant també son els comentaris que fan a l’entrevista els lectors de La Vanguardia. Us posaré alguns exemples:

Laia | 07/10/2008, 19:36 |  |

Las predicciones de este señor se han ido cumpliendo desde hace toempo. Avisó de la burbuja inmobiliaria y lo considero digno de todo respeto. Sólo ahora lo entrevistan en La Vanguardia, cuando se dan cuenta de que tenía razón. Podían haberlo hecho antes!

alf | 07/10/2008, 19:02 | sabadell | España

Todo se cumplirá tal cual dice si no se controla el gasto publico. Ademas tiene que haber un equilibrio entre el beneficio de las empresas y las subidas de precios (sobre todo las grandes) y los sueldos, dejar que estos suban a la “PAR” “sin trampas” junto con beneficios y precios. Y LOS GRANDES CAPITALES, QUE SE MARQUEN UNA META SIN ARRASAR.

UVE | 07/10/2008, 17:15 | Barcelona | españa

No hace falata ser un experto en economia para intuir que el planeta no puede soportar mas el despilfarro de materias primas y el consumismo salvaje pagado a credito que a su vez genera una contaminacion imposible. Lo importante es ¿sabra la humanidad gestionar este caos de forma racional?


Advertisements

Written by MadeByMiki

8 Octubre 2008 a 5:43 am

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: