..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

El meu tren de cada dia.

with 6 comments


Hi ha gent a la que l’abandona en desodorant, a mi avui m’ha abandonat el tren. Normalment t’ho posen fàcil, però avui a les 7:15h. del matí no hi havia cap tren, al cap de cinc minuts apareix un tren per la via 3 (novetat, creia que es tractava d’una via decorativa). Alguns pugen cap aquest tren, d’altres no. Cinc minuts després veiem venir per la nostra via un tren, expectació, esperança sota la pluja i … passa de llarg i frena a uns 100 metres de la parada, apa tots cap allà, no ens deixen entrar i el conductor del tren “via 2” parla sorprès amb el de la “via 3”, miren sota el tren (deu haver punxat). Total, ens diuen que anem cap el tren de la “via 3”, jo pujo al primer vagó, em poso a mirar el “facebook”, oh! mira el meu amic de EGB Albert ara viu a New York (li havia perdut la pista als 13 anys). Tornada a la realitat, ara resulta que el conductor del tren a cada parada surt de la cabina i tira passadís cap avall per després tornar a la cabina, no ho entenc. Be espero que un hora o altre arribem a Barcelona.

Primer ens van estafar amb l’anunci de que el setembre tindriem internet gratuit als ferrocarrils catalans, de moment a la linia del Vallés els han posat connexió 3GSM en lloc de wifi, i a la linia del Baix Llobregat ens han dit que “ja ho trobarem”.

Total 85 minuts per fer 30 kilòmetres, deu ser la pluja…

Written by MadeByMiki

29 Octubre 2008 a 7:15 am

Arxivat a Uncategorized

6 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Si, jo agafo tb el FGC cada dia cap a Igualada i ja n’estic taaan tip!!
    A tu no et marejen les corbes tancadissimes de Capellades? Jo arribo fet una sopa

    Arqueòleg Glamurós

    29 Octubre 2008 at 7:31 pm

  2. El carrilet d’Igualada es la línia mes patètica que hi ha al mon, jo per sort vaig d’Olesa a BCN i “tan sols” perdo una hora per anar i un altra per tornar. Aquesta setmana llegia que el tren Barcelona – Mataró triga tant com fa 160 anys (quan el van construir), salta a la vista que el transport public mai ha sigut una prioritat a aquest país.

    madebymiki

    29 Octubre 2008 at 9:23 pm

  3. Hola Miki: Al meu sufejador de blocs veig una entrada teva de fa 9 hores (o sigui d’avui a la matinada) titolada “Sarri, Sarri”, però en el teu bloc veig que no hi és. Cóm pot ser això?

    Ferran

    30 Octubre 2008 at 8:21 am

  4. Hola Ferran
    El que ha passat es que he publicat un “hoax”, ahir al vespre vaig llegir una impactant notícia sobre el PP.

    L’informació autèntica, val la pena:

    http://www.elmundo.es/elmundo/2008/10/28/rockandblog/1225161434.html

    madebymiki

    30 Octubre 2008 at 9:02 am

  5. Si, molt bo l’acudit. M’ha costat una mica d’entendre, hahahaha

    Ferran

    30 Octubre 2008 at 9:24 am

  6. Mmmmm millor no opino gaire, que jo visc a Gavà amb tot el que això comporta de problemes amb la Renfe..

    Sònia

    30 Octubre 2008 at 9:25 pm


Deixa un comentari

