..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

L’Espectacular èxit dels 80km/h.

with one comment


No tinc paraules per descriure la sensació d’orgull que sento, per la gran contribució que ha suposat la mesura de reducció de velocitat a les “proximitats” de Barcelona. Les xifres parlen per si soles:

-Medi ambient calcula (ens ho hem de creure?) que s’ha produït una reducció de entre un 3,5% o 4% de contaminació. La previsió anava fins el 17%, per tant algú ha patinat.

-Respecte als accidents hi ha hagut una reducció de la seva gravetat, de 6 morts a 4 i els accidents amb víctimes de 298 a 220.

-La recaptació obtinguda per les multes si que marca la diferència, passem de 1.424.011€ a 2.818.583€!!! aquí si que s’ha notat el tema dels 80km/h, han doblat la recaptació.

En vistes al gran èxit obtingut no m’estranya gens les ganes que hi posen per ampliar les zones amb reducció de velocitat, la natura no ho notara, però el calaix l’ompliran tot el que vulguin.

Com que jo viatjo molt mes amb transport public que privat tinc uns suggeriments que aquí deixo desinteressadament:

-Podríem fer pagar una multa als transports públics cada vegada que no funcionen correctament, a cobrar pels usuaris afectats naturalment.

-Dedicar integrament la recaptació de multes a la millora del transport public, que ja li convé.

-Limitar la velocitat dels cotxes a 40km/h, segur que hi haurien menys ferits i morts (ni els airbags saltarien!). El tren que jo agafo a diari viatja a un  pro mig de 30km/h i dona molta sensació de seguretat.

Font de la notícia:

http://www.lavanguardia.es/ciudadanos/noticias/20081127/53588466104/la-recaudacion-en-multas-dobla-en-medio-anyo-las-de-todo-2007-tras-la-limitacion-de-los-80-kmh.html

Written by MadeByMiki

27 Novembre 2008 a 10:39 pm

Arxivat a Política

Tagged with , , , ,

Una resposta

Subscribe to comments with RSS.

  1. Doncs jo, que no tinc ni carnet em sembla perfecte que els condusctos contribuiexin al erari públic.
    El que ja no em sembla tan bé es la gestió que després fa el govern (de fet, qualsevol despesa q no vagi a Cultura em sembla un despilfaro, ahahah).

    Arqueòleg Glamurós

    28 Novembre 2008 at 2:46 pm


Deixa un comentari

