..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Mercedes Cabrera, de professió ministra.

with one comment


Avui tot llegint el diari ADN he pogut llegir una entrevista a la ministra Mercedes Cabrera de “Educación, Política Social y Deporte”  (abans en deien Ministerio de Educación y Ciencia),  m’ha impressionat una resposta en concret:

¿Qué carencias tiene un alumno español frente a uno con mejores notas en PISA?
Nuestro sistema prioriza los conocimientos sobre las competencias.
No puede haber una brecha entre lo que se aprende en los centros escolares
y lo que se aprende fuera.”

Impressionant!!, una resposta que he rellegit varies vegades i que agrairia que algú m’expliques, ja que jo vaig fer EGB i no soc capaç de trobar-hi el sentit.

Normalment m’emocionen molt mes les respostes del conseller Ernest Maragall, on sempre culpa als 40 anys de franquisme de totes les deficiències actuals.

Si em pregunteu: Quina hora es? ho tinc ben clar: Dissabte.

http://www.adn.es/impresa/lavida/20081216/NWS-0209-universidad-refuerza.html

Anuncis

Written by MadeByMiki

16 Desembre 2008 a 6:11 pm

Una resposta

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tenin en compte que la proposta d’aplicacio de l’EEES per part de l’ANECA, que es l’agencia de qualitat universitaria espanyol, amb els seus llibres blancs té un apartat molt important sobre les competencies… si, no s’enten res.

    Suposo que la senyora ministra te una retorica de tipus fuga, pregunta el que et sembli que jo et contestare el que em dongui la gana.

    conjuntbuit

    17 Desembre 2008 at 11:28 am


Deixa un comentari

