..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

He mort el llop.

with 2 comments


He mort el llop.

Doncs això mateix, he mort el llop, aquella bèstia que durant anys m’ha atemorit i esclavitzat demanant cada vegada mes i mes i oferint menys. He passat molta por, però al final he tirat pel dret i ara soc molt mes feliç i lliure.

Fins fa poc volia que el Windows Xp Professional (versió ultra light i tunejada) i el Xubuntu 8.10 Intrepid Ibex convisquessin en pau al petit disc dur sòlid de 8 GB  del meu Acer Aspire One, ordinador que per cert ara es cotitza a 219€ i baixant. Això era fins ahir, quan vaig decidir d’exterminar aquell “virus” devorador de recursos anomenat windows, i passar-me definitivament del llop cap al simpàtic pingüí, en aquest cas mes aviat seria cap al ratolinet (logo de Xubuntu inspirat en els pocs requeriments d’aquest sistema operatiu).

He instalat el Xubuntu molt facilment des de un USB ja que aquest netbook no te unitat de CD, en menys temps del que tardo en arribar amb tren a la feina ja habia consumat el assessinat i em disposaba a fer experiments amb el nou sistema operatiu.

No puc estar mes satisfet de la decisió presa, ho tinc tot, velocitat, potència, un sistema operatiu modern i  compatibilitat al 100% amb l’ordinador i tots els seus components.

Encara hi  ha gent que em diu que amb linux no es pot tenir tot el que tens amb windows, totalment d’acord, la col·lecció de virus, spyware i els seus corresponents antivirus i antispyware ja no els tinc. Tampoc tinc la degeneració i enlentiment constant de windows per tots coneguda. I respecte als programes, els unics que jo faig servir sovint i que linux no té (hi han alternatives, però de moment no els domino), son el “Dreamweaver” i el “Fireworks” i els executo de maravella amb el “Wine”.

Per tant, tant si teniu un ordinador antic com modern doneu-li una oportunitat a linux (hi han infinitat distribucions per triar), si sou mínimament inquiets no us en penedireu.

Anuncis

Written by MadeByMiki

7 gener 2009 a 4:54 pm

Arxivat a Informàtica, Internet

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Pel Dreamweaver pots fer servir el NVU
    Pel FIreworks pots fer servir Inkscape.

    Salut!

    Lluís

    10 gener 2009 at 3:56 pm

  2. whoah this weblog is wonderful i really like studying your posts. Keep up the great paintings! You already know, lots of individuals are searching around for this information, you can help them greatly. baegacbdkedb

    Johng308

    13 Agost 2014 at 3:54 am


Deixa un comentari

