..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Per què linux és millor?

with 2 comments


Hi ha força gent que davant la meva insistència per que s’instal·lin un linux (no cal matar el windows) em demana motius per fer el pas, per tant aquí en teniu 20.

Suposo que la gent no es canviarà a Linux perquè sigui lliure (a ells probablement els és igual això) o perquè sigui debades (ells probablement no han pagat mai pel Windows), sinò perquè vegi noves i originals característiques que Windows no posseeix. Aquí en teniu unes poques raons per les quals Linux és excel·lent!

Written by MadeByMiki

13 gener 2009 a 10:01 pm

Arxivat a Informàtica, Internet

2 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. A mi es que la comoditat, senzillesa del windoes es bàsica! No estic jo ara per aprendre un sistema operatiu nou!
    Em sembla fantàstic que sigui lliure, eprò a i el que m’interessa es la vessant pràctica: quiens ventatges a nivell d’usuari em presenta?

    Arqueòleg Glamurós

    14 gener 2009 at 9:52 pm

    • La meva intenció es la d’informar sobre un sistema operatiu amb el que pots fer tant o mes que amb windows, els motius per canviar:

      http://www.whylinuxisbetter.net/index_cat.php?lang=cat

      Una manera fàcil i gens radical de fer-ho:

      https://madebymiki.wordpress.com/2008/12/29/418

      Que ets molt feliç amb windows?, doncs fantàstic cap problema. Tan sols contempla la possibilitat d’un altra opció per quan windows es torni lent amb un ordinador potent, o no arrenqui i et deixi penjat (amb una usb arrenques amb linux i tens accés al disc dur per solventar el problema o recuperar dades).
      Per fer un canvi cal tenir-ne ganes, per tenir dos sistemes operatius en un PC també, per tant que tothom faci el que vulgui però tenint tota l’informació possible.
      Jo li estic tant agraït al Linux Xubuntu 8.10 que em sento obligat a compartir-ho amb tothom.

      madebymiki

      15 gener 2009 at 8:21 am


Deixa un comentari

