..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Unión, Progreso y Democracia.

with 5 comments


Cada vegada que sento a Rosa Díez o a qualsevol dels seus companys d’idees, crec que caldria aplicar el control anti-doping a la política.

Com és possible que algú vegi l’idioma castellà perseguit i en extinció a Euskadi, jo no m’ho crec, és massa evident que això no passa. Tan sols cal veure el debat televisat dels candidats on tan sols Ibarretxe parla basc (el va estudiar al arribar a president). Potser caldria exigir el domini de l’euskera per ser lehendakari, quina putada els hi farien a tots aquests presumptes defensors del bilingüisme. Proposo també unes eleccions generals al govern espanyol on ningú parli castellà, a veure que els hi sembla.

Amb el que si que estic plenament d’acord amb el PP, Ciutadans i UPyD és amb la radical idea de que tothom tingui llibertat per estudiar amb la seva llengua materna, però ho hem d’aplicar a tothom, xinesos, georgians, alemanys, turcs, italians, valencians (segons ells també és un idioma, oi?) jo em demano el català amb la seva variant occidental. Cal respectar estrictament la llengua materna i no tan sols a Euskadi o Catalunya, a tot el bonic regne d’Espanya.

Anuncis

Written by MadeByMiki

22 febrer 2009 a 10:27 am

Arxivat a Política

5 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Rosa Diez va ser consellera de turisme d’un govern del PNV i defensora del federalisme a les primaries del PSOE.
    Aquesta per tal de tocar poder es capaç d’adaptar el discurs al q sigui.

    Jo no crec q la gent tingui drets a ser educada com vulgui. Faltaria més! L’educació es comuna i igual per tots i dissenyada per l’administració, qui vulgui professors particulars q s’els pagui!!

    Arqueòleg Glamurós

    22 febrer 2009 at 11:13 pm

  2. Estic amb Arqueòleg. El problema de Rosa Díez és que volia ser ‘califa en lugar del califa’ i quan la seva candidatura a les primàries va obtenir el recolzament seu i de pocs més, va decidir trencar la baralla. És una trepa infumable, amb molt poca formació intel·lectual i política, que confon centralisme amb igualtat i amb un perillós discurs que entra molt bé en cervellets adobats de nacionalcatolicisme…

    Salutacions!

    Theo

    26 febrer 2009 at 9:04 am

  3. Estic d’acord: l’euskera hauria de ser obligat per a qualsevol candidat a lehendakari.

    Però, com diria el gran Monegal, alerta! És cert que aquests partits (PP, Ciutadans, UPyD…) diuen que s’ha de defensar la llibertat de tots els pares a decidir en quina llengua han de ser educats els seus fills/es. Però tot està pensat. Un exemple clar és Ciutadans: adobten aquest discurs de “les màximes llibertats” perquè saben que els seus votants a Catalunya (que són bastants) escollirien sempre el castellà. De cara a la galeria intenten semblar un partit modern i que defensa el màxim de llibertats per tota la societat, però de portes endins les intencions són unes altres. Ja ens entenem, suposo. És una altra manera d’intentar imposar la idea d’una Espanya unànime sentimentalment i única nacionalment. Una idea de que, de cap manera, encaixa amb la realitat. El pitjor és que no ho volen entendre.

    Jordi

    25 Abril 2009 at 1:25 pm

  4. Miki,
    son impressionants les burrades que dius sobre la Rosa Díez. Aquesta senyora no defensa la llengua castellana, defensa drets. I una cosa que m’ha escarrufat llegir de la teva opinió es que ella o el seu partit diuen que el castellá está en perill. De veritat et dones el luxe d’opinar sençe informarte previament? No sembla gaire intel.ligent. Et recoman que et donis una volta per aquí i t’informis.
    http://www.upyd.es/fckupload/file/proyectos%20de%20ley/Prop%20L_Org%2008-06-27%20%20%20%20%20%20Dicriminacion%20Linguistica.pdf

    Es la proposta que ella va fer al parlament en contra de la discriminació lingüística. Llegeix-ho i després presenta cualque argument ben format, per favor.

    Bassa

    Bassa

    13 Mai 2009 at 7:43 pm

    • Jo dic el que penso i no tinc cap interès en adoctrinar-te, em sembla fantàstic que votis a qui vulguis i que opinis a aquest blog. Gràcies per el link al PDF, li faré una ullada. I respecte a les burrades, agrairia mes precisió, amb que no estas d’acord?, estic obert a debatre sobre aquest tema.
      Jo escric malament en català (tot i haver estudiat a l’escola sempre tot en castellà), però tu em guanyes….

      madebymiki

      13 Mai 2009 at 7:59 pm


Deixa un comentari

