..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Els mossos llegeixen aquest blog.

with 4 comments


Ahir al vespre vaig notar un increment de visites força espectacular a aquest blog, això en principi m’agrada i m’estranya, ja que la veritat és que no tinc gaire audiència, poca però de qualitat i sempre més de la que m’esperava quan vaig començar aquest blog ara fa tan sols 10 mesos.

Doncs l’ensurt ha vingut al fer una ullada a les estadístiques, allà he pogut comprovar d’on venia aquest increment de visites, resulta que el sindicat dels mossos d’esquadra SME-CCOO ha publicat un comunicat de recull de premsa sobre l’actuació dels mossos d’esquadra a les manifestacions d’estudiants, i el primer link de tots t’envia a un post meu, on els deixo força malament:

https://madebymiki.wordpress.com/2009/03/20/el-mon-a-rac1-escolta-lexplicacio-dels-mossos/

Jo he fet una ullada a la pàgina web del sindicat SME-CCOO que com a lema te “Tu hi guanyes“, i la veritat sigui dita es un lema molt ben trobat.

  • Ells guanyen, concretament 31.068€ aquest any 2009, estic parlant del sou d’un mosso “normal”, els caporals, sergents, inspectors i comisaris van pujant gradualment els seus salaris fins als 61.424€.
  • Una preocupació més del sindicat és  que el val per 200€ que cada any tenen per comprar roba civil els hi sigui ingressat directament als seus comptes corrents.

Resumint, gràcies per les visites i jo no vull que vosaltres tingueu la mateixa situació laboral que jo, al contrari jo vull assemblar-me a vosaltres.

http://ias.ccoo.cat/portal/page/portal/SME/comunicats_2009/090322_RECULL_PREMSA_MANIFESTACIONS_ESTUDIANTS.pdf

Written by MadeByMiki

25 març 2009 a 9:52 pm

Arxivat a Política, Premsa

4 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Què important que ets!!!!!
    Jo de tu proptestaria, de totes maneres: No posen la font, només parlen de RAC1. Són tan inùtils que no saben posar l’enllaç directe?

    Ferran

    26 març 2009 at 8:50 am

    • Per sort o per desgràcia no en sóc gens d’important (les estadístiques de wordpress ho demostren), ara que et recordo que com per equivocaciótorni a llegir el blog i llegeixin el teu comentari… tu vigila les cames no sigui cas.

      madebymiki

      26 març 2009 at 9:51 am

  2. Aps! No hi ha via pensat en això. Però si sòn “com sòn” i no saben posar l’enllaç directe, dubto molt que siguin capaços de localitzar-me. Que no són el CSI !!!

    Ferran

    26 març 2009 at 5:00 pm

  3. Ara ja estas fitxat! jajaj Bé, podria ser pitjor.. al menys no t’han donat cops ni t’han desallotjat el bloc!!

    Sònia

    27 març 2009 at 1:22 am


Deixa un comentari

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 180 other followers

