..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Plàcid García-Planas, el reporter de “La Vanguardia”.

with 3 comments


HLGKO8NL

En Plàcid García-Planas es reporter de la secció d’internacional del diari La Vanguardia des de 1988. Ha estat enviat a diferents fronts, en particular als Balcans on va cobrir els diversos episodis de la guerra de l’antiga Iugoslàvia i a l’Orient Mitjà.

Les cròniques de’n Plàcid no deixen indiferent a ningú, mentre uns protesten com avui feia a la pàgina web de “La Vanguardia” un lector amb aquestes paraules: “No sé com La Vanguardia pot publicar una crònica com aquesta… Haurem de replantejar algunes coses… al Plàcid Garcia-planas despediu-lo ja.”. A mi em sembla un periodista excepcional, te molt de mérit informar d’un drama com és la guerra de l’Afganistan d’una manera molt professional, amena i fins hi tot divertida. Avui m’he fet un tip de riure amb la foto de la pàgina 4 de “La Vanguardia”, i amb el comentari que fa en Plàcid al seu article: “Fuera del colegio, el agente macarra hace el gilipollas en el capo del coche policial sentado sobre un gran león de peluche“. És impressionant veure la foto del “agente macarra” amb una ametralladora PK i envoltat per cinturons de bales al mes pur estil Rambo al damunt del lleó de peluix. Gràcies Plàcid i Guillermo Cervera (fotògraf).

Per desgràcia no tinc la foto de la que parlo, i a la edició de “La Vanguardia” per internet no hi han possat foto al gran article “Proyectiles, cometas y un macarra“.

Anuncis

Written by MadeByMiki

21 Agost 2009 a 3:25 pm

Arxivat a Uncategorized

3 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hola!
    sóc estudiant de 2n de batxillerat a l’escola Sagrada Família a Sant Andreu de Barcelona.
    I estic realitzant el treball de recerca sobre els corresponsals de guerra, m’interessava fer com a part práctica una entrevista amb algún i veure algún dels reportatges, m’he intentat posar en contacte amb un peró resulta força incómode fer-ho a través d’Internet ja que viu a Sur América.
    Em preguntva si vosté em podria fer el favor de contestar a les meves preguntes, i si ens poguessim veure molt millor.
    Espero resposta, és una mica urgent.
    Em podria contestar al me e-mail? he buscat el seu pero no l’he trobat.
    Moltes grácies

    Irina

    12 Octubre 2009 at 1:02 pm

  2. […] aporten a la societat, Mas de Xaxàs, recolzat pel seu company a la redacció de La Vanguardia, Plàcid García Planas, estimà el gran suport que aquestes xarxes socials aporten a la transmissió i divulgació de la […]


Deixa un comentari

