..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Antònia Font, Els Pets i Manel a Spotify.

with 6 comments


Doncs si, Spotify.com no para de crèixer, i ara ja ha ampliat el seu catàleg amb alguns discs d’Antònia Font i d’ Els Pets.

Discmedi està obrint el seu catàleg a Spotify, ja era hora que la música en català tingues mes presència al indispensable programa que molts fem servir a diari.

Respecte als Manel, encara no hi son , però ja s’ha anunciat la seva immediata entrada a Spotify.

També hi ha altres novetats interessants a Spotify, ara molts telèfons mòbils d’última generació podran gaudir de totes les prestacions d’aquest programa, l’única restricció és que cal ser usuari premium (de pagament).

Jo no conec a ningú que pagui per fer servir Spotify, però algú deu fer-ho.

Per si algú encara no és usuari d’aquest increïble i revolucionari programa, jo disposo encara d’alguna invitació, ho sigui que ja ho sabeu, em feu arribar la vostra petició i jo convido fins que se’m exhaureixin les invitacions.

Written by MadeByMiki

30 Setembre 2009 a 1:17 pm

6 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Calia posar als Pets?? Amb els altres dos d’acord, pero reconeguem que la banda de Constantí està més passada de moda que l’art rupestre!

    Arqueòleg Glamurós

    30 Setembre 2009 at 9:23 pm

    • D’acord, la banda de Constantí ja tan sols us interessa als arqueòlegs. Jo no en soc precisament fan, però em passa el mateix amb el 95% (o 99.9%) de la música que hi ha sonant.

      Ja has escoltat a Manel??, en cas afirmatiu, que et semblen??

      madebymiki

      30 Setembre 2009 at 10:34 pm

  2. Com t’envio la petició?

    Saps, fa temps un amic em va parlar dels Manel, i no li vaig fer cas, i l’altre dia vaig llegir el teu post i m’hi vaig posar. Ostres, m’he enamorat de diverses cançons, Pla Quinquenal, Roma, Ai Dolors i Dona Estrangera sobretot.

    RS

    30 Setembre 2009 at 10:10 pm

    • Uau!!!, que bé, un altre membre al club de fans de Manel!!!

      Jo hi vaig entrar de la manera mes estranya que et puguis imaginar, tinc una amiga que es diu Dolors i el seu xicot Manel, (sabia que existien uns tals Manel amb una cançó “Dolors”) per tant els hi vaig fer escoltar la cançó Ai Dolors i així vaig entrar al club d’admiradors d’aquest grup.

      madebymiki

      30 Setembre 2009 at 10:40 pm

  3. Com t,envio la petició si és que encara es pot?

    Txell

    6 Octubre 2009 at 10:58 am


Deixa un comentari

