..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Gràcies Ubuntu.

with 6 comments


Sovint demano a canonical la darrera versió d’Ubuntu. Em fa una certa il·lusió rebre de manera gratuïta el disc original amb la seva funda. Per fer això tan sols cal anar a la pàgina: https://shipit.ubuntu.com/, omplir el qüestionari, triar entre la versió desktop (ideal per a tot tipus d’usuaris) o server i esperar tranquilament a casa a que t’arribi el disc.

Me’n he adonat de que els habituats a Windows, son mes receptius davant un disc original que amb un CD o DVD “artesà” (us recordo que copiar i compartir qualsevol linux és a part de legal, una obligació moral), els sembla un sistema mes seriós i així tinc mes possibilitats de que obrin el seu món a un sistema operatiu diferent.

Per tant vaig fer un pas mes enllà, vaig demanar-me sis ubuntu 9.04, i com a motiu vaig posar-hi la veritat: “fer un regal a varis amics, a veure si com a mínim tasten l’ubuntu”.

I al cap d’uns dies, sorpresa!, un paquet amb sis “ubuntus” i uns adhesius de regal. No hi ha cap dubte que linux i ubuntu son un altre cosa.

Ara estic en procés de conscienciació i repartiment de distribucions pels amics “windowsers”, no pretenc que abandonin res, tan sols que obrin la ment i provin l’ubuntu a veure que els hi sembla (compartir Ubuntu i XP és una molt bona solució

Written by MadeByMiki

14 Octubre 2009 a 8:51 pm

Arxivat a Informàtica, Internet

6 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jo sóc un dels conscienciats i no em deixa de burxar la idea de fer-me amb uns ubuntus i unes pegatines des que m’ho vas dir. Un dia d’aquests obriré la meva ment i donaré el pas cap el mon lliure d’ubuntu, hem de vèncer el capitalista món Windows!!!

    Hèctor

    15 Octubre 2009 at 1:09 pm

    • No cal vèncer a ningú, de fet crec que es tracta d’una qüestió bàsicament de consciencia, de tenir alternatives i obrir la ment.

      He de reconèixer, que rebre el teu comentari m’ha emocionat, veig en tu l’esperit dissident que segur que entrarà en el món linux. Per tant, em guardo un CD per quan ens veiem.

      Apa Hèctor, gràcies pel comentari i fins aviat.

      madebymiki

      15 Octubre 2009 at 2:11 pm

  2. Se que acabaré caient, peró temo el desconegut!!

    Arqueòleg Glamurós

    15 Octubre 2009 at 7:46 pm

  3. Crec que agafaré el link i em demanará un!!

    Estic cansat de que el windows em funcioni tan malament i que ara se li hagi posat al cap avisar-me que ‘potser tens una copia no legal de windows’ cada cop que engego el PC. Que hi tinc a perdre? Res, absolutament res…

    conjuntbuit

    16 Octubre 2009 at 11:55 am

    • Jo per començar no eliminaria el windows, instalaria l’ubuntu compartint disc amb el windows de moment, per anar agafant experiència amb el nou sistèma.

      Si vols anar mes ràpid, et pots baixar l’ubuntu 9.04 a aquesta adreça:

      http://www.ubuntu.com/getubuntu/download

      I si ho vols fer mes senzill et baixes el “wubi”, te’l instal.les al windows i ell ho farà tot per tu, et baixa l’ubuntu, te’l instal.la i et fa un boot amb el que cada vegada pots triar el teu sistèma, és perfecte.

      http://wubi-installer.org/

      “Wubi is an officially supported Ubuntu installer for Windows users that can bring you to the Linux world with a single click. Wubi allows you to install and uninstall Ubuntu as any other Windows application, in a simple and safe way. Are you curious about Linux and Ubuntu? Trying them out has never been easier!”

      De pas te’l demanes i ja t’arribarà un dia d’aquests, és l’opció mes lenta però la mes agraïda.

      madebymiki

      16 Octubre 2009 at 12:43 pm


Deixa un comentari

