..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Creixement “sostenible” al Baix Llobregat?, + autovies i -transport públic.

with 6 comments


Senzillament retallo i enganxo aquests pòsters per a tothom a qui li pugui interessar aquesta lluita tant desigual.

“El col·lectiu ecologista Revolució Verda – Joves d’Olesa i l’Associació Naturalista d’Abrera han presentat aquest matí un pleg d’al·legacions conjuntes per rebatre el projecte i l’estudi d’impacte ambiental de la “variant C-55″ amb la voluntat de retirar aquest projecte.”

Mes info a:  http://revolucioverda.wordpress.com/

Written by MadeByMiki

22 Desembre 2009 a 11:21 pm

6 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sóm realment conseqüents amb lo que diem? Penso que és molt fàcil oposar-se al cinquè cinturó -i jo m’hi oposo- i, a continuació, anar queixant-se de lo malament que estan les comunicacions, lo lentes i cares que són, la poca freqüència de pas, les discriminacions laborals que pateixen els qui no estan a prop de BCN, etc, etc. Per cert, i ja sé que és un cop baix però no puc deixar de comentar-ho, molts ecologistes ‘de boquilla’ s’oposen als generadors eòlics perquè fan malbé el paisatge…

    minosabe

    23 Desembre 2009 at 1:32 am

    • A mi el que em fot és que ens venguin la moto del transport públic i després les grans inversions vagin cap al privat. Respecte als molins de vent, el transport públic decent i altres iniciatives, no ho critico ni ho criticaré.
      Per cert, que ningú busqui el típic ecologisme barat i de postal d’IC a aquest blog, deixeu-ho, no em va gens.

      madebymiki

      23 Desembre 2009 at 9:06 am

  2. + transport públic – privat!!!

    Aixó si, com la autovia creui un jaciment arqueològic (cosa altíssimament probable veient el planol) endevina qui tindrà feina!! Es trist peró més trist seria que s’el enduguessin les excavadores sense poder-ho documentar!

    Pd: he publicat la 2a part del Top!

    Arqueòleg Glamurós

    23 Desembre 2009 at 11:38 pm

    • És la primera cosa positiva que li trobo a aquesta obra, que no et manqui la feina i si pot ser gràcies al transport públic i no a autovies caduques.

      madebymiki

      23 Desembre 2009 at 11:45 pm

  3. Cal fer una analisi global de les infraestructures i no caure ni amb localismes (reduccionismes) i replantejar els principis de la política territorial (en especial al model de mobilitat i infraestructures). Així es pot ser crític i conseqüent: reiventar un model caduc i incapaç de respondre. La solució no és única, passa per diversificar possibilitat i apostar clarament pel transport públic per sobre del privat i el ferroviari per sobre del viari. I gran part de les mercaderies fora de l’actual xarxa viaria. És un model alternatiu, que segur que té inconvenients i problemes, no ho dubto. Cal doncs, complementar-lo amb un canvi de model socioeconòmic que defugi del neoliberalisme imperant. Relocalitzar, racionalitzar, decréixer…

    Oriol

    29 Desembre 2009 at 7:59 pm

    • Oriol, tens tota la raó. Però com sempre, aquí es predica una cosa i se’n fa un altra, diguin el que diguin, la prioritat és el transport privat, que és el que dóna diners. De re-localitzar, racionalitzar i decréixer res de res.
      Feliç Any Nou i gràcies pel teu encertat comentari.

      madebymiki

      29 Desembre 2009 at 11:48 pm


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: