..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Tens un Windows 7 en anglès o en altres idiomes?

with 5 comments


Vistalizator.

Vistalizator.

Ahir un amic em va deixar un netbook samsung N140. Sovint tinc amics que em passen els seus ordinadors per veure si puc solucionar mil i un problemes, de vegades me’n surto i de vegades no.

El problema que tenia és que l’ha comprat a frança i el  Windows 7 Starter (i la disposició del teclat) és en francès. Això no seria un problema si parlessim de qualsevol linux, però en un windows el tema  ja és una altra història.

Es suposa que les versions econòmiques del windows 7 (HOME BASIC, HOME PREMIUM, i STARTER) no tenen la possibilitat de fer aquest canvi de idioma, les versions Ultimate , Business i Enterprise venen preparades de fàbrica per solventar aquest problema.

Passo a explicar com me’n he sortit, i ara ja li puc tornar el netbook amb la llengua canviada.

Hi ha una aplicació meravellosa i freeware anomenada Vistalizator, i la podeu descarregar fent un click AQUÍ.  Aquesta utilitat ens permet en uns minuts canviar l’idioma del Windows 7 o del Vista d’una manera extremadament senzilla.

Aquests son els passos a seguir:

  1. Us descarregueu el Vistalizator adequat a la versió del vostre windows,  click AQUÍ.
  2. Us descarregueu el pack del idioma que necessiteu, en cas de ser el castellà per a windows 7 32 bits cal fer click AQUÍ.
  3. Executeu el programa Vistalizator, aleshores us demanarà on és el pack de llenguatge a instal·lar i al cap d’uns minutets ja podeu reiniciar i gaudir del vostre “nou” sistema operatiu.
teclat francès.

teclat francès.

És tant senzill com això, però com que segur que algú s’hi pot trobar amb aquest problema, aquí teniu la solució mes neta i per a tots els públics.

Ara que la col·locació de tecles del ordinador és una bona putada, fixeu-vos on han posat la tecla de la “M”, la “A”, la “Z”, la “W”, la “Q”, uf! que complicat…

Anuncis

Written by MadeByMiki

25 gener 2010 a 12:27 am

5 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hahaha! El primer cop que vaig fer servir un ordinador a França, em tornava boig! Em pensava que els meus dits s’havien fet independentistes… fins que em vaig adonar que algunes lletres estaven canviades de lloc.

    Ferran

    25 gener 2010 at 7:17 pm

  2. Jo fa dues setmanes que m’he desvirgat al meravellós món dels portatils i el windows 7! Si tinc cap problema ja aniré preguntant!!

    Arqueòleg Glamurós

    25 gener 2010 at 8:23 pm

    • Cap problema, a aquesta hora encara estic batallant amb un eeepc, si tens algun problema ja m’ho diràs.

      madebymiki

      26 gener 2010 at 1:42 am

  3. El meu company és informàtic i el telèfon sona més per a avaries que per interessar-se per nosaltres… 😦

    És curiós de veure com en l’època de la globalització, ens trobem les fronteres estatals al teclats… Potser volen que no sapiguem ni escriure? :p

    Met

    26 gener 2010 at 3:39 pm


Deixa un comentari

