..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Noam Chomsky nou fitxatge del diari Público.

with 11 comments


Noam Chomsky.

Noam Chomsky.

L’intelectual mes influent i actiu de l’esquerra radical Noam Chomsky, ha estat fitxat pel diari “Público” com a articulista.
En Noam Chomsky analitzarà mensualment l’actualitat social a aquest diari.

Chomsky, considerat tot un referent intel • lectual per a l’esquerra alternativa i els moviments antiglobalització de tot el món, oferirà als lectors d’aquest diari un diumenge de cada mes un article d’opinió sobre els temes més rellevants de l’actualitat informativa. D’aquesta manera, els lectors de “Público” comptaran amb el sempre lúcid punt de vista de Chomsky, professor de lingüística i filosofia al prestigiós Institut de Tecnologia de Massachusetts (MIT), a l’hora d’interpretar amb el suficient esperit crític els esdeveniments més rellevants d’esdevenir internacional.”

Amb aquest nou col·laborador, el diari “Público”, es desmarca per l’esquerra d’una manera definitiva de la resta de diaris d’informació generalista.

Per cert, potser aviso massa tard, però avui juntament amb aquest diari per 2€ ens ofereixen el llibre de’n Noam Chomsky “Estados Fallidos”,  correu cap a la llibreria a veure si encara el tenen.

Written by MadeByMiki

6 febrer 2010 a 10:29 am

Arxivat a Política, Premsa

11 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ho vaig veure ahir!! crec que el diumenge li faré el salt a El PAis!
    Sempre tinc un dubte metafísic entre els dos diaris i fins ara els articles de reflexió intelectal sempre m’havien inclinat pel rotatiu de PRISA!

    Arqueòleg Glamurós

    6 febrer 2010 at 4:55 pm

    • Jo habitualment no compro diaris, avui i demà faré una excepció. Fa molts anys que segueixo a en Noam Chomsky, i tot i que no estic d’acord amb ell al 100%, sempre és bo llegir-lo.

      madebymiki

      6 febrer 2010 at 11:23 pm

  2. Merda!!! Massa tard per anar a comprar el diari!!

    Potser va essent el moment de començar a llegir el publico, passo de llegir les reflexions del senyor Manuel Cruz al Pais, ja en tinc prou escoltant-lo a les reunions de la junta…

    conjuntbuit

    7 febrer 2010 at 4:52 pm

    • Llàstima, potser encara el pots trobar a algun quiosc. Jo me’n vaig assabentar a última hora…

      madebymiki

      7 febrer 2010 at 8:08 pm

  3. http://www.publico.es/internacional/292370/empresas/toman/democracia/eeuu

    Aquí tens l’article!! Don’t worry que no hi ha res que escapi de la xarxa!!

    Arqueòleg Glamurós

    8 febrer 2010 at 7:14 pm

    • Ok!, gràcies pel link. Jo el tinc “en paper”, però la veritat és que d’ara en davant m’ho miraré via web.

      madebymiki

      8 febrer 2010 at 9:19 pm

  4. Jo sóc fidel a aquest diari des que fa un parell d’anys i mig van començar a regalar els divendres pel·lícules d’autor amb diari a 1 euro!! Més tard ho han pujat a 1,5 i ara a 2 euros… entre les pelis tinc “In the mood for love”, “elephant”, “dogville”, etc. Altres regals que han fet i m’he aconseguit han estat els llibres de Bakunin “Dios y el estado”, de Lenin “El estado y la revolución” i altres pensadors d’esquerres. No coneixia aquest intel·lectual que dius, però això diu molt a favor de público.
    Per cert, què opines de l’Avui? Fa poc l’he llegit i el trobo força bé, bastant objectiu quant a govern espanyol (crítica dues bandes per igual, cosa que público falla una mica…).

    Hèctor

    8 febrer 2010 at 10:15 pm

    • Fa molt de temps que no compro l’Avui. Vaig passar una bona temporada comprant cada dia un diari diferent, mes endavant vaig passar a comprar diaris quan donaven alguna cosa interessant. I ara no en compro cap, tret de casos extrems com el llibre de’n Chomsky.
      Per cert m’ha sorprès “Público”, ja que trobo que és molt millor diari que quan va començar.
      Pel que jo se l’Avui també ha fet un canvi molt positiu i a girat cap a una línia mes independent, ja li faré una ullada.

      Salut company!!

      madebymiki

      8 febrer 2010 at 10:42 pm

  5. Hi Miki,

    com va tot senyor? Porto molts dies desconectats, i ara entro i em trobo amb això! Gran notícia!

    Llàstima que faci tard pel llibre. Jo m’he llegit el “(des)educación” i només per les dues primeres pàgina ja val la pena agafar-lo.

    Salut!

    jordi

    15 febrer 2010 at 10:44 pm

    • Massa, portes massa dies desconnectat. Cada vegada que passo per cal Despiertos, penso, a veure quan tenim article nou… Però no puc dir res, les coses van com van i segur que ben aviat gaudirem de material nou.

      Salut amic!!

      madebymiki

      15 febrer 2010 at 10:51 pm

  6. jajajajaja!

    si tio, estic molt liat entre el curro i els estudis, però no em queixo, no. A vegades penso que a les classes de magisteri hi ha més debat, activisme i ànsies de revolució que a les aules de ciències polítiques… ja vas llegir el post! 🙂

    Salut!

    jordi

    16 febrer 2010 at 4:24 pm


Deixa un comentari

