..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Trobada Bilderberg a Sitges?

with 15 comments


Veniu a Sitges ...

Veniu a Sitges ...

Si no teniu plans pel cap de setmana llarg del 3 al 6 de juny (es veu que hi ha gent a la que els caps de setmana li duren 4 dies!!), us ofereixo una alternativa interessant. Resulta que el Club Bilderberg es reuneix a Sitges, segons diu en Daniel Estulin: tot apunta que la reunió del Club Bilderberg aquest any 2010 es farà a aquest bonic poble de la costa de Barcelona.

Jo, com a visitant habitual de Sitges, no em perdré aquesta cita, això si que serà un “festival de terror” amb majúscules. A la reunió s’hi trobaran caps d’estat, banquers, empresaris d’elit, la flor i nata del poder mundial. En principi aquesta trobada es farà una mica abans de la del G-20, G-8 i la del FMI. Si tenim en compte que als membres del Club Bilderberg se’ls acusa de ser el veritable “govern mundial”, la cosa es va posant interessant.

Que bonic pot estar passejar pel “Carrer del Pecat” de Sitges amb la Reina Sofia (aquesta no falla mai), Barack Obama, Colin Powell, Condolezza Rice, Margaret Thatcher, Gordon Brown, Esperanza Aguirre, Tony Blair, Zapatero (els presidents del país amfitrió son convidats, Montilla ho serà?). Els “socis” d’aquest exclusiu club sempre pugen graons de poder amb molta facilitat.

Quina enveja que em fan aquests malparits del Club Bilderberg, jo vull ser-ne soci i passar caps de setmana conspirant i movent els fils del món, sentir-me poderós i tenir amics influents a tots els camps, amb els que anar a fer un vermutet a “Cal Pinxo” i al vespre anar al “Paddy’s” a escoltar Bon Jovi i AC/DC i veure unes pintes de cervesa com si fóssim als anys 80 …

Si teniu influències, ajudeu-me, jo també vull conspirar passant el cap de setmana a un bon hotel i a Sitges.

Anuncis

Written by MadeByMiki

19 Abril 2010 a 8:51 am

15 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Flipant! Ho vaig sentir l’altre dia (a la rosa, of course). De ser cert, allí estarem.

    jordi

    19 Abril 2010 at 12:55 pm

  2. Hombre!! Per fi trobo algú que cregui en la existència real d’aquest club! Quan vaig publicar un post sobre aquest club els meus comentaristes em van posar de conspiranoic en amunt! (http://glamboy69.wordpress.com/2009/09/23/el-grup-bilderberg-el-govern-mundial-a-la-ombra/)

    Jo ja sabia que venien a Sitges i dona la casualitat que els meus pares tenen un apartament allà mateix! Estic pensant realment en la possiblitat d’intentar anar a buscar alguna foto o algo que en provi la seva existència!

    No es segur que vagin a Sitges, peró de moment el que he aconsguit saber és que l’Hotel Dolce de 5 estrelles, apartat i amb camp de golf pròpi no té cap habitació lliure per aquella setmana… seguirem informant´!

    Arqueòleg Glamurós

    19 Abril 2010 at 1:07 pm

    • Hola Arqueòleg. Acabo de penjar un post que va escriure l’any passat, gairebé per la mateixa època q el teu. Si te’l mires, veuràs que la gent q intenta fer fotos no surt massa ben parada…

      jordi

      19 Abril 2010 at 1:19 pm

    • Conspiranoic tu??, que m’ho diguin a mi encara… i jo crec totalment en aquests totpoderosos que mouen els fils.

      madebymiki

      19 Abril 2010 at 9:22 pm

  3. Si ha va Doña Sofía, deu ser un club molt consultiu i poc vinculant. No hi crec massa en els goberns a l’ombra, els clubs masònics ni feremall per l’estil. El desgavell en què som l’hem creat entre tots.

    minosabe

    19 Abril 2010 at 10:30 pm

  4. Perdó, volia dir “governs” i “feremalla”. El cap se me’n va de matinada i ja no sé ni escrirurie, escriuire, escurire, escriure…

    minosabe

    19 Abril 2010 at 11:10 pm

  5. Hola!

    fa poc vas penjar un “test” per saber si s’era liberal o no. Et passo un qüestionari molt més elaborat que t’indica la tendència política i econòmica, ben explicat i comparant-la amb personatges històrics i transcendentals.
    http://www.politicalcompass.org/es/

    Ja em direu. A mi em surt:
    Tu compás político
    Derecha/Izquierda Economicista: -8.50
    Anarquismo/Autoritarismo Social: -6.67

    És a dir, gairebé anarquista polític i d’esquerra, econòmicament parlant.

    jordi

    19 Abril 2010 at 11:21 pm

  6. jo creia que les reunions de la penya aquesta de Bilderberg eren secretes…

    seruji

    20 Abril 2010 at 9:48 am

    • No, els llocs de trobada no son secretes (això seria impossibles), el secret és lo que diuen.

      madebymiki

      20 Abril 2010 at 6:49 pm

  7. Un post divertit, irònic 🙂 Per cert, jo no he estat mai a Sitges! :S

    caterina

    20 Abril 2010 at 5:54 pm

    • Per a mi Sitges és un poble d’aquells que cal veure i viure, no t’ho perdis, fes una escapadeta. No te’n penediràs.

      madebymiki

      20 Abril 2010 at 6:47 pm


Deixa un comentari

