..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Canvi de look a MadeByMiki.

with 18 comments


Amb aquesta foto vaig obrir aquest blog fa 25 mesos.

Amb aquesta foto vaig obrir aquest blog fa 25 mesos.

Espero que us agradi el nou look d’aquest blog. Amb l’excusa d’haver complert 25 mesos aprofito per trencar amb el disseny anterior i apostar per aquest nou tema anomenat: “Greyzed”.

Estic a l’espera de les vostres crítiques (constructives espero), ja em direu que us sembla aquest petit canvi.

No cal dir que es tracta d’un canvi purament estètic, els continguts seguiran com sempre, política, societat, de tot…

Les estadístiques de “MadeByMiki” a dia d’avui (per si en teniu curiositat) son aquestes:

Vistes Totals: 52.769

Enviaments: 350

Comentaris: 1.458

Spam: 1.113

Gràcies per la vostra presència i empenta durant aquests dos anys i escaig.

Salut!!

Written by MadeByMiki

14 Juny 2010 a 8:50 am

18 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. molt millor aqueta plantilla!
    l’altra, ara ja ho puc dir, sempre l’he trobat més aviat lletjota 🙂
    i molt maca la foto. No és la torre de l’aigua de Sabadell?

    loupchante

    14 Juny 2010 at 9:20 am

  2. Si senyor és la torre de l’aigua, un homenatge al lloc on vivia quan vaig començar el blog.
    Gràcies per la teva sinceritat, fa un munt de temps que volia canviar la plantilla… però no trobava el moment, i no serà pel que costava millorar l’anterior :-).

    Un vot positiu apuntat!!

    madebymiki

    14 Juny 2010 at 9:41 am

  3. Molt millor això!!! Tot i així, lo important és el contingut. A seguir així…

    minosabe

    14 Juny 2010 at 10:12 am

    • Però tant dolent era l’anterior???, potser si…

      Segon vot apuntat, gràcies per participar!!

      madebymiki

      14 Juny 2010 at 10:18 am

  4. M’agrada, és maco i es llegueix bé..

    Muaksss

    Sònia

    14 Juny 2010 at 6:22 pm

    • Gràcies maca!!, he passat pel teu blog i veig que no soc l’únic amb problemes de plantilles.

      Plantilla nova:3 , antiga:0 points…

      madebymiki

      14 Juny 2010 at 6:30 pm

  5. No m’agrada el bitxo verd aquest que em representa.. :S m’he fet por a mi mateixa i tot!

    Sònia

    14 Juny 2010 at 6:29 pm

    • Miraré de canviar-ho, a veure si me’n surto… la veritat es que no és gaire maco.

      madebymiki

      14 Juny 2010 at 6:53 pm

  6. argh! tio, jo tenia la postura del cap automatitzada per revisar ràpidament els comentaris i les entrades! No em pots canviar la barra lateral de costat!!!!!

    🙂

    molt xulo, aquest disseny. Vaig a llegir el post sobre el coltan. T’has llegit el llibre de Vázquez-Figueroa?

    I no podia faltar…
    [audio src="http://ia310832.us.archive.org/2/items/regocijos_21_12_2008/la_cara_b_-_el_genocidio_en_ruanda.mp3" /]

    Salut!

    jordi

    14 Juny 2010 at 7:30 pm

    • Aquest llibre de’n Vázquez-Figueroa no l’he llegit, però fins ara semblava que si, m’has “pillat”.

      Home, gràcies per “La cara B”, “La Rosa de los Vientos” sempre ajuda a crear consciència crítica i a informar del que realment importa.

      Salut amic i compte amb les torticolis…

      madebymiki

      14 Juny 2010 at 8:34 pm

  7. M’agrada molt més aquesta template. Has encertat amb el canvi.

    zillahh

    14 Juny 2010 at 9:09 pm

    • Gràcies, ara no sé si us agrada molt o és que sou molt educats…

      No, no, segur que sou sincers. Deixo de contar vots positius, queda clar que l’altre template era molt lleig.

      madebymiki

      14 Juny 2010 at 9:36 pm

  8. wooooooooooooooooooooooow!!
    M’ENCANTAAAAA!!
    Molt bé, el disseny és una part fonamental del blog, sens dubte un pas fonamental cap a l’Olimp dels Blogstars!
    Ja ets tots una referència imprescindible de WordPress!

    Arqueòleg Glamurós

    14 Juny 2010 at 9:31 pm

    • Vaja, estic impressionat de l’acollida de la nova imatge, a veure si ara els continguts son a l’alçada…

      madebymiki

      14 Juny 2010 at 9:39 pm

  9. M’agrada la nova plantilla. Trobo que fa més amb l’estil dels articles.

    Salut!

    anomenatinutil

    14 Juny 2010 at 11:22 pm

  10. es molt molt xuluu!!! se’m fa estrany per això que estiguin a l’esquerra els enllaços i tota la pesca, però tot és acostumar-se!

    Lu

    15 Juny 2010 at 11:09 am


Deixa un comentari

