..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Independència, catalanisme i nacionalisme.

with 10 comments


El proper 5 d’octubre es celebrarà a la sala superior del bar “Glaciar” de Barcelona la 10ª trobada del “Café Repaire Barcelonais”, allà es debatrà sobre l’independentisme, el catalanisme i el nacionalisme.

Si voleu escoltar, xerrar i debatre ens trobem al Glaciar, tothom és benvingut!!!

10è Café Repaire Barcelonais
Mardi 5 octobre 20:30
au Glaciar, Plaça Reial, 3
Independantisme, catalanisme, nationalisme…

Per més informació:

http://labarnasijysuis.over-blog.es

https://madebymiki.wordpress.com/2010/06/17/el-%E2%80%9Ccafe-repaire%E2%80%9D-pero-aixo-que-es/

Written by MadeByMiki

29 Setembre 2010 a 3:25 pm

10 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Doncs llàstima que m’agafi lluny i ocupat, perquè m’agrada bastant debatre, i aquest és un tema candent i interessant (tot i que difícil de fer canviar ningú d’opinió).

    caleglin

    29 Setembre 2010 at 7:52 pm

    • La veritat és que les trobades estan molt be, sempre tenim convidats relacionats amb el debat i som un grupet molt heterogeni tant d’interessos com de procedència.

      madebymiki

      29 Setembre 2010 at 8:22 pm

      • El que em pregunto és si hi haurà massa gent defensant algun d’aquest tres punts a debat o serà més gent internacionalista xerrant a nivell teòric sobre això.

        caleglin

        29 Setembre 2010 at 8:54 pm

      • El que sovint fem és convidar a gent del moviment en qüestió, deixar-los que ens expliquin les seves idees i motivacions, i més endavant passem al torn de preguntes i debat.

        Si tenim en compte que a cada trobada es parla d’una qüestió diferent, normalment hi ha molta diversitat d’opinions sobre el tema tractat. Això si, és un grup de clara vocació social, ho sigui que l’ambient molt de dretes no és que diguem.

        madebymiki

        29 Setembre 2010 at 9:08 pm

  2. Miki tio, em dona la sensació de que tot passa a bcn! Lleida, tarragona i girona també existeixen! 😀

    Et suggereixo un post (que portaria molta feina, però m’ofereixo a ajudar-te) breu resum de col·lectius antisistema/globalització/capitalista catalans, actius i organitzats. T’apuntes? 🙂

    jordi

    29 Setembre 2010 at 8:30 pm

    • Si noi, casi tot passa a Barcelona i jo soc dels pringats que viuen llunyet i em toca fer un esforç a mitja setmana i anar d’aquí cap allà. De fet soc el que vinc de més lluny.

      Respecte a la oferta, com sempre endavant, però necessito més informació per fer-me una idea del concepte, és que soc una mica justet…

      Així que ja ho saps, quan vulguis ens hi posem, que ja en tinc ganes!!

      Tens el meu mail??

      madebymiki

      29 Setembre 2010 at 8:42 pm

  3. Ei, m’hi apuntava, però també em queda lluny, molt lluny. La propera potser sí!

    RS

    29 Setembre 2010 at 10:40 pm

  4. ostres!!

    Doncs en aquest debat no vindré, pero potser em plantejo anar al pròxim… si són els dimarts a a aquesta hora de maravella… sinò depenc de masses coses.

    I a aquest debat no vindré pq ja he discutit massa sobre el tema i com que tinc una idea prou clara, no vull conèixer més ni posar-me nerviós escoltant segons quines bajanades.

    conjuntbuit

    30 Setembre 2010 at 10:56 am

    • Tu mateix, les portes son obertes a tothom. Si puc i m’agrada el que allà es diu, ja en faré una crònica al blog.

      madebymiki

      30 Setembre 2010 at 11:06 am


Deixa un comentari

