..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Syd Matters, “Brotherocean”

with 8 comments


Alguna vegada molts tenim aquella impressió dramàtica de que avui ja no es fa música interessant. El món de la música està exageradament comercialitzat, i això provoca que sovint es converteixi el que hauria de ser art en una mercaderia a vendre.

Ja sabem tots que és el que això provoca: modes, sons clònics, comercialitat, musiques buides, manca d’emoció, talents més que dubtosos…, realment costa molt trobar un disc que s’escapi de totes aquestes característiques.

Doncs si, tal i com suposàveu jo he trobat aquesta joia, aquell disc que mereix passar a la història com el gran disc del 2010. Es tracta del nou disc de la banda francesa liderada per en Jonathan Morali “Syd Matters”, el disc s’anomena “Brotherocean” i senzillament tot ell és una meravella, la emoció, originalitat, subtilesa i bon gust t’acompanyen mentre escoltes aquest disc mil i una vegades.

Si per casualitat us agrada “Syd Matters”, us recomano tots els seus discs, tots son sensacionals, però el darrer és per a mi el millor de tots, s’han superat, com a mostra us deixo aquest enllaç a una gran cançó que he trobat pel youtube.

Per cert, incomprensiblement no trobareu gairebé res de “Syd Matters” a Spotify, no sé per quin motiu passa això, però és una llàstima.

Tot i així si voleu més Syd Matters aneu a:

http://youmix.co.uk/tracks/6315

Anuncis

Written by MadeByMiki

19 Octubre 2010 a 10:19 pm

8 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ostres, només llegir el teu post anava a ficar “Syd Matters” al Spotify, però ja veig que ho haurè de buscar per una altra banda. Molt bo el videoclip i la cançó. Els tindrè en compte.
    Per cert, ahir vaig anar a l’FNAC i em vaig comprar la pel·li de “Anvil”. Està només a 10 euros.

    Crític de cine

    20 Octubre 2010 at 8:27 am

  2. Els Anvil t’estimaran sempre!!, i respecte a Syd Matters, si vols escoltar-los una mica pots anar a:

    http://youmix.co.uk/tracks/6315

    Gràcies per comentar, i per ser sempre el primer!

    madebymiki

    20 Octubre 2010 at 8:43 am

  3. Qué bonic germanet

    quan vinguin en concert anem. Coneixes a “Kings of convenience” segur que t´agraden també

    germaneta aneta

    20 Octubre 2010 at 9:05 am

    • Si, els “Kings of convenience” m’agraden molt, però Syd Matters -des de el meu punt de vista- és el grup que més m’agrada en tots els sentits, música, lletra, ànima, actitud… son sensacionals i lo que és millor força desconeguts.

      Ara estic escoltant els “Diving With Andy”, aquests si que son al Spotify, de moment m’agraden molt…

      madebymiki

      20 Octubre 2010 at 9:11 am

  4. M’agraden. Crec que són seguidors de Pynk Floyd.

    Soc més antic que vosaltres amb això de la tecnologia musical i encara estic amb iTunes, els buscaré.

    Interessant troballa.

    Tomàs

    20 Octubre 2010 at 4:49 pm

    • Ben vist, d’aquí els hi ve el nom, de la seva devoció per pink floyd.

      Busca’ls, valen molt la pena!

      madebymiki

      20 Octubre 2010 at 5:44 pm

  5. Jo no tinc aquesta sensació envers la música, ni molt menys! Jo crec que des de que Napster va punxar la bombolla discogràfica i Internet ha socialitzat aquest art, ser músic i conegut arreu del món sense intermediaris capitalistes mai havia estat tan senzill!

    La cançó no em mata gaire, això va a gustos!

    Arqueòleg Glamurós

    20 Octubre 2010 at 6:48 pm

    • No és molt rotllo Lady Gaga que diguem… vull dir que entenc que no siguin del teu estil, de fet és una banda molt minoritària.

      Bona la apreciació de la socialització de la música.

      Encara penso amb el teu darrer post… moooolt bo.

      madebymiki

      20 Octubre 2010 at 8:33 pm


Deixa un comentari

