..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Joguines estadístiques.

with 8 comments


Tenint en compte que aquesta  setmana em toca  treballar molt -potser massa- fent una enorme pàgina web per a una amiga a part del meu treball, ho sigui que em toca fer posts menys treballats de lo habitual. Per tant miraré de que com a mínim siguin interessants, a veure si me’n surto.

Avui us presento un parell de joguines informàtiques estadístiques, podeu interactuar i gaudir d’infinitat de xifres i xifres per fer-vos una idea del món en el que vivim. Tan sols son un numeret…


http://www.poodwaddle.com/worldclock.swf

http://www.poodwaddle.com/applets/earthclock.swf

Written by MadeByMiki

25 Octubre 2010 a 9:53 pm

8 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Molt interessant…i addictiu!!!! Com s’ho fan per tenir tantes dades!!! Per cert, és curiós que el nombre de naixements creix el doble de ràpid que el de morts. A aquest ritme no hi cabrem tots.
    Parlant de caber-hi, a un d’aquests programes de divulgació científica de la 2 van dir que tota la població mundial cabria (ben apretadets) dins Navarra…i encara sobraria lloc!!! Vaig fer els càlculs i tenien raó!!

    Crític de cine

    26 Octubre 2010 at 11:13 am

    • A mi també em va fer força gràcia, com també me’n ha fet això de Navarra, m’ha deixat fred, no ho hauria dit mai.

      madebymiki

      26 Octubre 2010 at 9:53 pm

  2. És molt interessant.

    He mira’t una mica els enllaços i em guardaré les pàgines per consultar-les amb tranquil•litat ja que segur que hi traiem dades importants, com ja ha començat a fer el “Crític de Cine”.

    Doncs els navarresos ja cal que vagin ajustant el “cupo” i la collita d’espàrrecs.

    Tomàs

    26 Octubre 2010 at 6:49 pm

  3. Calla calla que a mi en quan descobreixen q tinc un blog amb audiència tothom vol que li faci una web!
    Si és facilíssim l’aspecte tècnic! L’únic difícil és tenir algo a dir!
    M’apunto la web per fer el freak en quan tingui temps lliure!

    Arqueòleg Glamurós

    26 Octubre 2010 at 9:43 pm

    • Jo sempre m’enredo, parlo massa. Fa un temps vaig fer la d’un amic pallasso, “www.albertvinyes.cat”, i ara faig la de una productora d’espectacles i és una currada immensa. Això si, m’ho prenc com un joc, un joc mooolt llarg.

      madebymiki

      26 Octubre 2010 at 10:02 pm

  4. És ben curiós… i estressant! Això de veure com augmenta la temperatura del planeta m’ha posat una mica nerviosa.

    Per cert, de debó que hi cabem tots, a Navarra? M’estic imaginant el “botellón” de gairebé vuit mil milions de persones i només se m’acut una cosa: si puc triar, jo em situo a la vora, eh, a la vora!

    montsellado

    27 Octubre 2010 at 9:08 am

    • Jo també trio anar a la vora, però per la banda dels Pirineus si pot ser…

      Gràcies per comentar.

      madebymiki

      27 Octubre 2010 at 9:32 am

  5. Ostres! quin yuyu!
    La població augmenta estrepitosament, la temperatura ascendeix amb les emissions de COa, la repoblació no arriba ni molt menys a la meitat del que representa la deforestació i la desertització, i el petroli descendeix… (no vull saber què passarà d’aquí 15000 dies… potser que ens hi posem amb les energies renovables…). Sort que el reciclatge també augmenta perquè sinó entre l’augment de la població i de la merda no sé com ens ho farem!!!
    Podem concloure que no duem una dinàmica bona…

    aficionatsalssenders

    29 Octubre 2010 at 2:47 pm


Deixa un comentari

