..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Programa d’adoctrinament pel bon consumidor.

with 12 comments


És molt interessant saber perquè som com som i fem el que fem, per si un dia perdeu el nord, poseu-vos aquest vídeo de 5 minutets i a tornar a la normalitat.

És de ximples gastar diners en roba de Nike.  És la marca d’un imbècil, qualsevol persona que ho fa ha estat simplement enganyat per les campanyes de màrqueting de milions de dòlars.

Comprar Nike mostra que ets d’una naturalesa similar a les ovelles i et manca imaginació i estil.

Qui en el seu sa judici voldria ser d’una marca, com si fos una vaca?, una marca que ens identifica com a propietat d’una altra persona. Això son marques d’un animal domesticat i explotat. Les marques prometen la llibertat, però et donen el contrari: la pitjor classe de conformitat servil.

Tom Hodgkisnon, en un extracte de “La foguera de les marques”

Advertisements

Written by MadeByMiki

10 Novembre 2010 a 12:38 pm

12 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Estic d’acord amb la cita, si bé faria alguns matisos. I es que també hi ha cops que si portes certa roba és simplement perquè t’agrada, més enllà de la marca que sigui.

    Després em miro el vídeo.

    caleglin

    10 Novembre 2010 at 1:10 pm

    • Espero que gaudeixis de l’interessant vídeo. La resta és opinable, tampoc es tracta d’adoctrinar a ningú, la qüestió és fer pensar.

      madebymiki

      10 Novembre 2010 at 4:49 pm

  2. a mi em va encantar una frase que va sortir fa uns anys al “para ti que eres joven” de la revista “el jueves”. Deia així:

    las palabras “libertad” y “revolución” són propiedad exclusiva de los operadores de telefonía móvil.

    jordi

    10 Novembre 2010 at 4:24 pm

  3. Molt bo el video i molt oportú de cara a la temporada que se’ns ve a sobre… “la navidad la ha inventado El Corte Inglés” (oi?).

    A mi em fascina el món de la publicitat perquè me’l miro amb ulls extraterrestres. Per promocionar un cotxe no et diuen que és bo i resistent, sinó que et venen èxit a la vida; per promocionar un perfum no fan notar les notes afruitades, sinó que venen seducció (pels anuncis que en fan es diria que porten feromones); per col·locar una joguina d’aquelles que ho fan tot tot i tot t’ensenyen nens que són l’enveja de la colla (puc donar fe que com més “autònoma” és la joguina més aviat acaba en un racó oblidada), i quan pretenen que comprem roba de marca… és que si no és de marca seràs un desgraciadet gris i insignificant… fascinant. És com un joc entre un pescador amb un ham brillant i atractiu i un peixet amb poca personalitat.

    Si el cotxe té una bona relació qualitat/preu, el perfum s’adiu amb els meus gustos, la roba em cau bé i la joguina em sembla interessant (i tinc diners!) ho compro, en cas contrari ja s’ho poden confitar.

    montsellado

    10 Novembre 2010 at 5:23 pm

  4. Molt bona trobada!! Com t’ho fas per trobar vídeos tan crítics com aquest o el del joc de màgia??
    Si em perdoneu, he d’anar a consumir…

    Crític de cine

    10 Novembre 2010 at 5:52 pm

    • De tant en tant faig aquests tipus de posts per no fer-me massa pesat amb tanta “literatura”, que no a tothom li agrada llegir tant.

      I els vídeos els trobo navegant sense brúixola, que és com millor es va.

      madebymiki

      10 Novembre 2010 at 11:23 pm

  5. Bé, a favor de la moda he de dir que gràcies a la successió d’estils decoratius a la ceràmica els arqueòlegs podem datar els jaciments sense comptar amb pressupost per les datacions de C14!
    Simplement hem d’observar les tècniques decoratives i contrastar-les amb els manuals que han classificat totes els modes ceràmiques des de el 6.000 aC (inici de la cocció ceràmica a la península), de forma que ens permet saber ràpidament a quina cronologia pertany!!!

    Per la resta, si, seguir una moda és una vulgaritat aborregada! Peró ja fa uns anyets que dura eh…

    Arqueòleg Glamurós

    10 Novembre 2010 at 6:02 pm

    • No hi ha res com tenir un arqueòleg a propet, això sempre dóna una visió diferent als temes, tot molt del rotllo C14, això si.

      madebymiki

      10 Novembre 2010 at 11:28 pm

  6. Ha estat llegir el post i veure el vídeo i anar (en taxi of course), a diverses grans superfícies a consumir.

    Hem de consumir més. Veureu, és pitjor no consumir.

    En els pressupostos de 2011 és probable (diuen els diaris avui) que ens facin pagar a tots, els dèficits de les concessionàries d’autopistes de la comunitat de Madrid per evitar-ne el col•lapse del sector. I per què? Doncs perquè ningú va per aquestes vies de pagament en allà i ara ho pagarem entre tots.

    Així què, a consumir. Ho pagarem igual, almenys en aquest país. Però, ara que ho penso, una part de la crisi actual ha estat per consumir massa, no? Joder, ara ja no sé que he de fer!!!

    Tomàs

    10 Novembre 2010 at 6:28 pm

    • Jo ara fa poc que he tornat d’una (i no és conya), ho sigui que no sé si em podeu fer massa cas…

      madebymiki

      10 Novembre 2010 at 11:29 pm

  7. Genial un vídeo. Sembla fet a mida pel gran germà!

    anomenatinutil

    21 Novembre 2010 at 11:12 pm


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: