..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

VW Nutzfahrzeuge – Caddy

with 19 comments


He llegit i vist a http://www.jornal.cat/ que el darrer anunci de Volkswagen a Alemanya, mireu-lo, no us vull avançar res, però n’estic ben segur que us sorprendrà.

Jo m’he fet un tip de riure…

Anuncis

Written by MadeByMiki

23 Novembre 2010 a 10:31 am

Arxivat a Uncategorized

Tagged with , , , ,

19 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. jajaja, ostres, no m’ho esperava gens!!! macu, macu, macu!!!

    aficionatsalssenders

    23 Novembre 2010 at 11:06 am

  2. Hahaha, molt bo! De vegades (sovint!) el millor de la programació televisiva són els anuncis 😀

    montsellado

    23 Novembre 2010 at 11:31 am

  3. Molt bo Miki, com sempre!

    Aquest anunci a Castella no el passarien potser. Què complicat és tot.

    L’anunci és bo per la senzillesa i la originalitat.

    Tomàs

    23 Novembre 2010 at 7:03 pm

    • Potser ho trobarien massa provocador… has llegit lo de la defensora del poble respecte el català?

      madebymiki

      23 Novembre 2010 at 10:37 pm

      • Si. Sort tenim que està en el càrrec “en funcions” i a més és Catalana. És per…, callo perquè en el teu blog no es poden dir “tacos”.

        Tomàs

        24 Novembre 2010 at 8:50 pm

  4. És genial!!! El donaran aquí? Estaria bé que sí, no? Tendria curiositat per veure-lo per les cadenes nacionals…

    caterina

    23 Novembre 2010 at 7:23 pm

  5. molt bo miki! sembla que el català sóna estrany a fora!
    A un director de cinema (Albert Serra) que sempre ha rodat en català perquè els seus actors no són professionals i sonaria poc creïble en sentir-los en castellà, va rebre un dia una pregunta en un festival de cinema on li preguntaren quin era l’idioma en què s’havia rodat el film perquè sonava com molt antic, medieval. Llavors, ell va dir que era la llengua que parlaven a la seva terra, el català. Em va sorprendre que el trobessin antic… una curiositat!

    hector

    23 Novembre 2010 at 8:25 pm

    • Home!!, com vols que no conegui l’Albert Serra, és tot un “bitxu raru” i entre nosaltres ens coneixem i entenem de meravella (tu també hi entres al club).

      Jo a l’estiu amb un amic moltes vegades fèiem servir un català tancat, dèiem que érem finlandesos, i ningú dubtava del nostre origen nòrdic. Aquest “joc” el vàrem fer servir per un munt de llocs i un munt de vegades, era divertit fer-te passar per “guiri”.

      Bona nit amic !!

      madebymiki

      23 Novembre 2010 at 10:47 pm

      • Jajaja no fotis que el coneixes! a mi m’encanta! tant honor de cavalleria, com El cant dels ocells o fins i tot la divertidíssima Crespià són per mi monumentals. El cant dels ocells la millor sens dubte. I això del català tancat és la hòstia! m’agradaria provar-ho! jajaja
        a reveure!! que ja tinc ganes de veure`t algun dia que fa més d’un any que no ens veiem!
        Bona nit!!

        hector

        24 Novembre 2010 at 8:51 pm

      • No tinc (tenim) vergonya, amb lo bé que em caus, la de coses fantàstiques que feu al casal i no trobo mai temps per quedar i anar-hi.

        En part per culpa de la feina, en part per que quan és l’hora m’ataca la mandra… espero aviat passar per Ripollet i retrobar-nos.

        Salut amic!!

        madebymiki

        24 Novembre 2010 at 11:04 pm

  6. M’he quedat bocabadat!!! La pregunta és: allà l’entendran??

    Crític de cine

    23 Novembre 2010 at 9:12 pm

  7. Ei, que aquest anunci ja el fan aquí! Només que la dona s’ha reconvertit en una mestressa italiana.

    caleglin

    24 Novembre 2010 at 10:30 am

  8. Què fas mirant anuncis alemanys? hahaha
    Genial el “macu, macu, macu” 😀

    Higini

    24 Novembre 2010 at 5:02 pm

  9. Increïble però maco maco maco!

    anomenatinutil

    3 Desembre 2010 at 8:18 pm


Deixa un comentari

