..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Taller d’autodefensa informàtica.

with 12 comments


Me’n he adonat de que ja feia dies que no us parlava d’aquelles interessants trobades obertes a tothom, del “Café-Repaire de Barcelona”. Aquest mes de febrer a la darrera trobada es va entrar en un tema molt candent i que preocupa cada vegada a més gent, el control que tenen els estats sobre totes les nostres accions i comunicacions per la xarxa.

Aquesta vegada, la trobada té un format diferent, es pot portar l’ordinador portàtil i s’impartirà una classe pràctica, un “Taller d’autodefensa informàtica”. L’objectiu d’aquest taller és el de aprendre i posar en pràctica tècniques de navegació anònima, seguretat informàtica i defensa de la nostra privacitat.

Ja és la quinzena trobada d’aquest consolidat grup, i pels que tingueu intenció d’anar-hi (com sempre és obert a tothom), ja ho sabeu: aneu el proper dimarts 1 de març a les 20:30h, a la sala del primer pis del bar “Glaciar” de la Plaça Reial de Barcelona.


http://labarnasijysuis.over-blog.es/

Written by MadeByMiki

23 febrer 2011 a 10:53 pm

12 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Sembla molt interessant.

    Saps si el tema que tracteu, després es penjarà en alguna web o en algun bloc?

    M’agrada el tema (no en tinc ni idea) i ja que no hi podré anar per això ho pregunto.

    Tomàs

    23 febrer 2011 at 11:06 pm

  2. Si hi vaig i val la pena, en faré un post, i si no hi vaig potser m’ho treballo i també.

    MadeByMiki

    24 febrer 2011 at 12:43 am

  3. Té molt bona pinta, la veritat és que fa por la quantitat d’informació que es filtra per la xarxa. Potser em passo, gràcies per l’info.

    Wilhelm Liebknecht

    24 febrer 2011 at 1:15 am

    • Val la pena anar-hi i aprendre una mica mentre et prens una cervesa i xerres una mica.

      MadeByMiki

      24 febrer 2011 at 9:24 am

  4. Fa dies que tinc una furgoneta d’una pizzeria amb una antena molt grossa a sobre davant de casa… em sembla que per molt que intenti protegir els meus bits ja em tenen ben agafat xD

    Pons

    25 febrer 2011 at 8:37 pm

  5. Hi vaig anar a una no fa molt de temàtica semblant. Molt interessant! Llàstima que aquesta no me caigui precisament a prop de casa 🙂

    caterina

    25 febrer 2011 at 11:17 pm

  6. És un tema que sempre m’ha deixat amb la puça – amb moltes puces – darrera l’orella. Aquest any, tinc un alumne que és Manager Security Officer i m’explica aquests temes. Ahir, vaig aprendre que, al Google, per exemple, hi ha un segon nivell de seguretat: encara no he provat de ficar-me.

    Kuka

    26 febrer 2011 at 8:55 pm

  7. És una llàstima que no pugui assistir perquè el tema em sembla d’allò més interessant. Prou que ens convé aprendre a defensar-nos dels controladors de la xarxa, tot i que opino com el Pons..ens tenen ben agafats.

    zillahh

    26 febrer 2011 at 11:20 pm

  8. Interessant, aj ens faràs un resum! Jo espero algún dia una lliçó de com ababar telepàticament amb els trolls!! I need it!!

    Arqueòleg Glamurós

    27 febrer 2011 at 1:16 pm


Deixa un comentari

