..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Stéphane Hessel, 93 anys: Indigneu-vos!!!.

with 15 comments


Poc puc dir, tan sols veieu i escolteu el que diu en Stéphane Hessel, autor d’un petit llibre  d’unes 30 pàgines, on Stéphane Hessel fa una crida a la insurrecció pacífica.

Ah?, que us voleu baixar el llibre?, doncs:

http://www.megaupload.com/?d=IRROY4RZ&login=1

Anuncis

Written by MadeByMiki

8 Març 2011 a 12:08 pm

15 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. La insurrecció pacífica (o més aviat silenciosa com la dic jo!) ha estat una constant en la meva vida des de petita; segurament, gràcies al Tistou i als seus ditets verts. =:o) Acabo de baixar el llibre: me’l llegiré res més pugui: gràcies!! Confesso no el coneixia. He llegit a Wikipedia que ell patrocina la ONG Biblioteca Sense Fronteres, saps que fan exactament!?

    Kuka

    8 Març 2011 at 4:47 pm

    • Doncs jo tampoc en se gaire més que tu d’aquest senyor… tan sols sé que és història viva i una veu de la consciència, a veure si tinc temps d’aprofundir una mica més.

      MadeByMiki

      8 Març 2011 at 8:30 pm

  2. És realment trist que una persona de 90 anys hagi d’empényer les nostres conciències i els nostres actes.
    A Ecolnomia ja vaig fer esment d’aquest llibre i n’he llegit un resum en pdf d’unes 20 fulles. Penso que és un text molt francès, que no té en compte que la societat espanyola es troba sota els efectes d’una anestèsia generalitzada, en forma de porros, botellón i altres drogues, i un empresonament en forma d’hipoteques a trenta i quaranta anys.

    minosabe

    8 Març 2011 at 6:47 pm

  3. Miki, ets una mala influència 😉 m’ho llegiré amb calma.

    Montse

    8 Març 2011 at 6:49 pm

  4. Va caure a les meves mans en versió original i je ne compré pas! A veure si n’aconsegueixo la traducció!

    Arqueòleg Glamurós

    8 Març 2011 at 7:58 pm

    • Jo diria que el link que poso al post és el del llibre en castellà… ho sigui que ja ho saps…

      MadeByMiki

      8 Març 2011 at 8:21 pm

  5. Qui li dirà a Israel el que ha de fer? Qui li dirà que s’atorgarà a Palestina el dret a un país propi? O farà EEUU o Europa?

    No ho veig clar, com en d’altres casos, hi ha massa interessos econòmiques i estratègics en joc i en mans d’Israel.

    Per cert, aquest Hessel està com una rosa!

    Tomàs

    8 Març 2011 at 10:42 pm

  6. Quan he llegit “indigneu-vos” pensava que diria tot de bestieses el vellet!!! Ai, l’experiència és tot un grau! Ara m’ha vingut al cap una altra pregunta per la noia d’abans!

    Reflexionem-hi

    9 Març 2011 at 10:09 am

  7. Aquest vell és remarcable. Jo quan sigui vella vull ser com ell! 🙂

    ahse

    9 Març 2011 at 11:00 pm

  8. Hi ha una edició digital en català a la Biblioteca Social d’Olot:

    http://www.bsolot.info/indigneu-vos

    BsOlot

    5 Abril 2011 at 11:45 am

    • Molt agraït, aviat faré un post sobre la vostra biblioteca, em sembla una feina molt interessant.

      Salut!!

      MadeByMiki

      5 Abril 2011 at 3:09 pm

  9. […] n’adonen ràpid) saben que m’és molt fàcil indignar-me davant qualsevol injustícia com molt bé recomanen els experts. Això és clar, acaba en un post amb mala llet dels que tant m’agraden però que acostuma (i […]

  10. me’l vaig baixar i el vaig llegir! molt interessant però vaig trobar que aprofundia poc. té raó amb la cultura de borreguisme que hi ha en aquests moments, sobretot aquí…

    Lu

    12 Abril 2011 at 12:14 pm


Deixa un comentari

