..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

-COMPTE, ACTUALITZACIÓ!!- Hosting Gratis i amb prestacions d’alçada.

with 16 comments


Aquest cap de setmana m’he passat un munt de temps buscant un allotjament gratuït de pàgines web, o sigui allò que s’acostuma a anomenar un “hosting”. Això en principi no és massa difícil, però si el que busquem son moltes prestacions i no pagar res el tema es complica força.

Lo millor de tot, és que aquest “hosting” no el necessito per res en concret, tan sols el vull per fer proves, ho sigui passar l’estona jugant i aprenent coses de dubtosa utilitat. I no hi ha res que m’agradi més que fer coses poc útils (per això tinc un blog!).

Així doncs la conya és que després de donar mil voltes i registrar-me en un munt de llocs per més tard adonar-me que no complien en els meus mínims (els pobres som molt exigents) avui en un moment he trobat una joia.

Evidentment ara compartiré amb vosaltres aquesta troballa que m’ha alegrat el dia, es tracta del lloc anomenat http://instantfreesite.com, aquest nom deixa poc espai per a la imaginació, però aquesta vegada compleixen amb el que anuncien:


-cPanel v11 (o sigui un “control panel” del web absolutament incomparable, senzill, complert i còmode).

-Espai il·limitat per a les nostre pàgines i un bon ample de banda.

-Suport on-line amb tutorials d’ajuda en vídeo.

-Backups periòdics.

-Control total dels mails associats al nostre domini.

-Gestors avançats d’arxius.

-Control de dominis i subdominis.

-Bases de dades MySQL.

-Centre de control de CGI.

-Suport per a PHP.

-FTP.

-Extensions Frontpage.

-Instal·lació automàtica i al moment de tot tipus de CMS (Joomla, Drupal…), Blogs (WordPress,Blogger…), forums, absolutament de tot i sense cap esforç.

-Naturalment no ens posa publicitat no desitjada. (FINS AVUI, QUE HE TINGUT EL DISGUST DE TROBAR-ME UN LINK A CADA PÀGINA DE PROPAGANDA DE http://instantfreesite.com, MERDA!!!)


Jo ja m’he instal·lat un WordPress, me’l he posat en català i estic provant tot el que no em deixa el meu domini i sempre he volgut fer, aquells “plugins” que sempre he volgut provar, mil i un “templates” diferents… és collonut. Més endavant practicaré amb el Joomla, Drupal (un desconegut per mi…) i el que em vingui de gust.

Així doncs, ja ho sabeu, hi ha un fantàstic “hosting” gratuït ideal per a experimentar. Tot i així com alguna vegada m’ha passat ningú ens assegura que dintre d’un temps aquesta gent plegui i et quedis amb un pam de nas i sense res del que has fet…

Anuncis

Written by MadeByMiki

14 Març 2011 a 9:32 pm

16 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Oh, no!!!! Ara ja no tinc excusa per no intentar migrar-hi el meu lloc web. Quin desastre!!! Amb lo dificil que és fer un mirror d’un puesto web fet amb joomla.
    En fi, gràcies per la info, el provaré aviat.

    minosabe

    14 Març 2011 at 10:09 pm

    • Sigues prudent, no migris, “senzillament” fes un mirror i a veure com surten les coses. Fer un mirror de Joomla costa molt, i fer-ne un de WordPress també, misteris de la informàtica.

      MadeByMiki

      15 Març 2011 at 9:45 am

  2. Miki, has dit que el bloc és una activitat poc útil!? Així, declaradament!? I ara què faig jo sabent això!? Saps!? Em falta temps… i m’acabes de donar més idees per provar! Oh, oh, oh… gràcies. =:o) NB Segueix explicant-nos les teves aventures instant free, eh!?

    Kuka

    15 Març 2011 at 4:25 am

    • De fet estic fent un post sobre la inutilitat de fer un blog, a veure com queda…

      Dóna’t d’alta i experimenta, val molt la pena. Si faig alguna cosa interessant ho faré públic.

      Salut!!

      MadeByMiki

      15 Març 2011 at 9:50 am

  3. I el cas és que em sembla tan útil perdre el temps fent coses “inútils”!

    Montse

    15 Març 2011 at 1:49 pm

  4. ara apendre coses de hostings? buff ja no tinc edat per aquestes coses xD

    Pons

    15 Març 2011 at 2:49 pm

  5. Hola Miki, et faré cas i me’l miraré.

    Així i tot aviso que en començar a llegir el teu post he pensat que el que buscaves era allotjament gratis per anar de cap de setmana!

    Una vegada vaig llegir les instruccions del funcionament d’un F18 i vaig entendre el mateix que he entès del teu post.

    Soc molt dolent en això de la informàtica.

    Si en sabés una mica més tindria el Bloc en un hosting privat, però aquests senyors de WordPress.com em faciliten la vida.

    Ara, envejaré la possibilitat d’utilitzar segons quins plugins.

    Idea: si te’n surt bé, munta un taller. A tant la matrícula i els interessats en hi apuntem.

    Tomàs

    15 Març 2011 at 8:53 pm

    • Ni de lluny tinc el nivell per ensenyar gran cosa, però no me’n estaré de potinejar a fons tot el que m’ofereixen.

      Jo també soc a wordpress sense hosting, però trobo a faltar un munt de funcionalitats bàsiques.

      MadeByMiki

      15 Març 2011 at 9:47 pm

  6. Costa creure que n’hi hagi un site amb tantes coses gratis! I per cert els blog poden ser molt útils. 🙂

    ahse

    15 Març 2011 at 11:41 pm

    • No ho dubto, però jo no m’incloc en un d’aquests… com a Màxim deixem-ho amb un d’utilitat limitada…

      MadeByMiki

      15 Març 2011 at 11:49 pm

  7. De tota manera fer-se un osting a un servidor extern no és bona idea, ja que sempre t’eposes a la censura. Has pensat, Miki, de fer-te un servidor a casa amb l’Ubuntu i l’Apache? Li pots instal·lar wordpress sense problemes.
    Salut.

    Lluís

    17 Març 2011 at 12:09 am

    • Ho sé, ho sé, però això no puc fer-ho. No tinc línia telefònica i vaig tirant amb un stick USB anb una tarifa barateta. Tot i així és un sistema perfecte per qui disposi de ADSL i un ordinador perpètuament endollat.

      Gràcies per la idea amic!!

      MadeByMiki

      17 Març 2011 at 12:27 am


Deixa un comentari

