..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Turbulències a WordPress.

with 19 comments


Quina putada!!

Quina putada!!

Suposo que no soc l’únic que ahir es va trobar amb un munt de problemes a l’hora de fer qualsevol operació amb WordPress.

Allà em trobava jo, amb aquella enorme sensació d’impotència i pitjant “F5” de manera compulsiva. A la llarga, vaig aconseguir fer un comentari a en Tomàs, i el seu interessant post sobre les armes a la universitat dels EEUU. A partir d’aquí tot va empitjorar, i a l’hora de comentar el post de Kuka no me’n he sortit, era una feina que tenia pendent i que així ha quedat, per fer, tal i com suggereixen les imatges que acompanyen a aquest post.

Del que em vaig adonar ahir, és de la meva addicció a WordPress, sabia que era addicte a Internet, ho faig servir com a principal eina per evadir-me a diari. Però el que encara no havia experimentat és la ansietat i frustració que vaig patir pel senzill fet de no poder ni comentar els posts, ni entrar al panell de control del meu blog.

Ahir me’n vaig anar a dormir amb aquesta estranya sensació, ara escric això des de el tren sense saber si ho podré publicar o encara avui tot seguirà igual.

Quina putada!!

Quina putada!!

Ells des de WordPress fa dies que ens diuen que pateixen “turbulències”, o dit d’altra manera que les coses no acaben de rutllar massa be. Fa dies que em plantejo el passar el blog a un hosting aliè a WordPress, i la veritat és que cada vegada en tinc més ganes i em donen més motius per fer-ho.

Written by MadeByMiki

23 Març 2011 a 10:05 pm

19 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. A mi em faltava posar una foto per publicar el post de Líbia. L’he tingut que reescriure sencer!!! Estava convençut que era problema meu fins q va sortir el missatge de WP!

    Arqueòleg Glamurós

    23 Març 2011 at 10:22 pm

  2. Jo també em vaig quedar penjat. Veia alguns comentaris vostres però no podia anar a l’administració del meu bloc i entrar per contestar-vos.

    La veritat és em va fer molta ràbia.

    El teu comentari és un dels que veia.

    Jo de moment no em moure de WP.com, ja que no se si me’n sortiria tot sol per configurar el bloc en un servidor aliè.

    Tomàs

    23 Març 2011 at 11:22 pm

    • Potser la única opció segura és la que proposa en Lluís, allotjar el bloc en un ordinador propi a casa, si tingués línia telefònica i ADSL fa temps que ho hauria fet… no es pot ser pobre.

      MadeByMiki

      24 Març 2011 at 9:25 am

  3. Ostres! I jo que pensava que això de l’entrar al bloc només em passava a mi per haver fet el bloc privat…
    Estaran canviant d’infraestructures ordenadoristiques, m’imagino.

    ahse

    23 Març 2011 at 11:35 pm

    • Va ser general, però fins que me’n vaig adonar, quin ensurt!!!. Com que sempre estic potinejant amb hostings i punyetes creia que el “virus Miki” era el responsable com tantes altres vegades…

      MadeByMiki

      24 Març 2011 at 9:29 am

  4. Ostres: de veritat que haig de venir d’un altre planeta jo! Resum de la última: no vaig tenir cap problema amb WordPress ahir; el dia amb WordPress va estar absolutament tranquil per mi. Un hipòtesis és que no vaig estar “penjada” tot el dia i m’hagi perdut aquesta desventura que compartiu tots (que quedi clar que soc partidària de les desventures ja que, sense elles no podria gaudir de les meves aventures – com, per exemple, sentir que és probable que altres persones també vinguin d’un altres planeta. No sé si m’explico com deia en Beni! =:o)

    PD Sol·licito F1 al Miki (i ja dono les gràcies per avançat, i per retrocés també, és clar) i a qui més es vulgui apuntar: resulta que tinc un nouvingut comentarista que aporta una sèrie de preguntes, que – infeliçment – hauran de quedar sense contestació per part meva fins demà (si va tot bé en el món real) i, fins i tot quan trobi el moment de contestar-li, no sé si tindré capacitat… per lo tant, si em voleu ajudar, perfecte… i si voleu embolicar-me aportant més possibles fal·làcies, serà tota una expansió de l’aventura… o de la desventura! No sé. No sé ni tan sol si sé que no sé res o si no sé que no sé res.

    Kuka

    24 Març 2011 at 3:44 am

  5. Sempre queda la opció d’allotjar el vostre bloc en un ordinador propi a casa vostra. Instal·leu Ubuntu i el servidor web Apache. És la millor manera de no dependre d’ordinadors que es troben a altres països i de ser independent i estar protegit contra fallades.

    Lluís

    24 Març 2011 at 8:26 am

    • Aquesta és una molt bona opció, totalment recomanable pels que disposin de ADSL i un ordinador lliure, si algun dia soc un d’aquests m’apunto al club del auto-allotjament.

      Gràcies de nou Lluís!

      MadeByMiki

      24 Març 2011 at 10:43 pm

  6. Després d’haver passat per blogger, wordpress m’agrada força. Son realment estranyes les incidències. A no ser que tinguin els servidors a Libia…

    Pons

    24 Març 2011 at 8:53 am

  7. A mi em va arreplegar intentant resoldre el final d’un conte i com que no me’n surto ja em va anar bé; em va proporcionar l’excusa perfecta per abandonar. També em va anar bé per adonar-me que fa temps que no en faig còpies de seguretat: sempre tinc la paranoia que algun dia això petarà i si no tinc els posts guardats en pdf tot plegat quedarà com un bonic record.

    Nota: Tomàs i Kuka, no em digueu que no és bonic saber que per poder-vos comentar, algú pitja F5 compulsivament. A mi no em passen aquestes coses 😦 (me’n vaig a prendre una infussió d’autocompassió, crec que me’n queda una bosseta en algun calaix).

    Montse

    24 Març 2011 at 10:45 am

    • Montse (suposo que no ens sent ningú si et deixo una nota aquí, no!?), per suposat que és més que bonic saber que per poder-me comentar, en Miki pitja F5. Ara, problema: per norma, ja tinc l’auto-estima pujada i m’estic preguntant: què faig!? És que si la pujo més, sortirà a l’espai, saps!?

      NB Em podries arribar a explicar on trobo una ment com la teva, sisplau!? Els teus comentaris són fantàstics! Deixa estar d’infusions d’auto-compassió ara mateix, eh!? Et recomano la d’auto-estima, la fresca, no la seca, eh!?

      Kuka

      24 Març 2011 at 6:06 pm

    • En Miki ens mima massa. Ens malacostuma.

      Tomàs

      24 Març 2011 at 8:14 pm

    • La veritat Montse és que sovint davant els teus posts em sento absolutament superat, sovint tinc la sensació de que no puc afegir res que aporti gran cosa al post, per tant me’ls llegeixo i poca cosa més. Això mateix em passa sovint amb altres blogs que també admiro molt com el de’n Ferran (maxaue) i altres.

      Ara mateix vaig cap el teu blog i et dono una sessió de F5 de luxe, bona nit!!

      MadeByMiki

      24 Març 2011 at 11:00 pm

      • Bé, de fet jo havia imaginat un altre escenari: el Miki és un home amb els peus a terra i molt seriós i a mi, darrerament, només em vénen al cap històries de fades, genis, follets, flors i violes i el pobre està absolutament embafat.

        Evidentment, la imatge mental que ens podem fer els uns dels altres només amb els posts i els comentaris és ben limitada (i la mostra n’és la darrera entrada que has penjat: mecàsum, ara t’he de “refer”!). Potser sí que m’he equivocat… potser no 😉

        Només dir que comparteixo la teva addicció a WordPress, només amb un “petit” matís: tu dius que ho fas per evadir-te a diari, en canvi jo perquè entre els uns i els altres em provoqueu un contacte més autèntic amb la realitat. Quines coses! Ah, i gràcies per la sessió d’F5! Mmmm… m’ha deixat nova 😀

        Montse

        25 Març 2011 at 5:56 pm

  8. al meu pare li va passar igual, el pobre pensava que ja s’havia carregat el bloc! xd

    Lu

    24 Març 2011 at 11:45 am

    • És que n’hi ha que ens creiem molt importants 😉

      MadeByMiki

      24 Març 2011 at 12:20 pm

      • De qui parles Miki!? De tu!? Perdona que estigui en total desacord (una mica rara aquesta sobtada falta de sincronia nostra, no!?): en fi, el que volia comentar és que n’hi ha que som importants (o, fins i tot, urgents i essencials).

        Kuka

        24 Març 2011 at 5:59 pm

  9. Ai, pobre!! jo també he tingut aquesta sensació però crec que és com la xocolata: si la tens al davant hi penses, si ets en un altre lloc sense ordinador te n’oblides!! Per això em nego a tenir un mòbil amb connexió a Internet!!

    Reflexionem-hi

    27 Març 2011 at 8:32 pm


Deixa un comentari

