..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Tot buscant lloc al tren…

with 19 comments


Cada dia a les 7:15h del matí agafo el tren per anar a treballar, aquest és un dels moments que tinc per escriure els posts mentre escolto música. Ja son quatre anys de un trajecte diari amb una durada d’una hora, si, una hora per fer uns 30 quilòmetres, això dóna per a molts posts…

Durant aquests quatre anys, a part de fer posts el que faig és observar a la gent, com son, que fan durant el viatge, que llegeixen, que hi farem, soc curiós de mena.

Els combois de trens dels FCG, pels que no en tingueu constància, son de tres vagons i s’omplen amb una facilitat increïble, de fet a la que som a mig camí no queda cap lloc per seure i els que pugen a partir de Can Ros o Sant Vicenç dels Horts es passen mitja hora drets.

Son vàries les coses que han anat canviant durant aquests quatre anys, però la que més em sorprèn és la quantitat de gent que va beguda a aquelles hores del matí. No parlo dels caps de setmana, el problema és a diari. Tampoc és gent problemàtica, tan sols fan una pudor molt desagradable a “alcohol suat” que costa molt de suportar a aquestes hores del matí, no tinc altra manera de definir-lo. Ho he provat tot, i estadísticament he comprovat que a l’únic vagó on tinc possibilitats de no compartir seient i pudors desagradables és el del mig, tot i que allà sovint comparteixo el viatge amb un parell que em fan duplicar les meves “sensacions pituïtàries”.

És com un joc on l’alcohol em persegueix i jo no puc abaixar mai la guàrdia, la setmana passada després d’un plàcid viatge, em vaig relaxar i mentre pujava al metro van sonar els xiulets de les portes, i en aquell moment van entrar atrafegadament un grup de dues parelles amb llaunes de cervesa a les mans i evidentment mamats. I sí, va passar el que tenia que passar, una pluja de cervesa matinal va caure sobre mi, l’alcohol que em perseguia m’havia enxampat a l’últim moment.

Vaig començar el dia amb aquesta bonica conversació:

Jo: “Ostia puta, vigila joder!!”

Paio mamat: “Perdona, perdona, no se cómo compensarte…”

Jo: “Aparta y déjame salir, con eso tengo bastante”

Així no es comença el dia, però és el que passa quan l’alcohol et persegueix i tu no ets prou ràpid.

Written by MadeByMiki

11 Abril 2011 a 8:48 am

19 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. I llavors vas seure al costat d’un senyor que escrivia un post en un portàtil: “Vaig en metro i se m’acaba de seure al costat un paio en blanc i negre que fot un catipent de cervesa que tomba d’esquena, i això que només són les vuit del matí! No hi ha vergonya”. Pobre Miki, de víctima a pressumpte culpable. Mandan webs!😉

    Montse

    11 Abril 2011 at 9:36 am

  2. Un paio en blanc i negre… que bo!, jo en tot cas faria una mica de pudoreta de suor fresca a l’hora de plegar, però no d’aquelles pudors fermentades en dies i dies de deixadesa.

    Tot i això soc conscient de que aquests invasors pituïtaris son gent amb els seus problemes i que tampoc son al món per putejar-me, però quan s’alien tots contra mi això és difícilment suportable.

    No vull ni imaginar-me que pensen de mi els que comparteixen vagó…

    MadeByMiki

    11 Abril 2011 at 9:48 am

  3. doncs jo tinc sort! no fa pudor a alcohol ni a suat el meu tren! ara… hi ha uns nens que no paren de cridar però amb crits de”aaahhh” com porguets,tota l’estona, que fa setmanes que penso en dir-li a la mare “el teu nen é sun mal educat i algú ho havia de dir!”
    tampoc vull saber què pensen de mi els que comparteixen vagó: primer perquè em poso el tapa-ojeras que no serveix per res a aquelles hores, i segon perquè em poso els cascos i en alguna que altra cançó moc els llavis cantant el que diu la música per dins xdd

    Lu

    11 Abril 2011 at 11:11 am

  4. Ai mare, això de la cervesa em va passar en un concert (bé, m’ha passat molts cops però aquell cop va ser molt bèstia) em van deixar xopa, de dalt a baix… em vaig consolar pensant que anava bé per als cabells i la pell.

    I de la pudor, ja que treballes amb flors, no en podries dur alguna a la solapa ben olorosa?? (Per cert, tens idea de com es diuen les floretes del meu bloc? La foto la vaig fer a Anglaterra) (NO facis un treball de recerca, eh, si ho saps bé i si no també!)

    Reflexionem-hi

    11 Abril 2011 at 1:09 pm

    • Les liles son veròniques i les grogues una de les moltes varietats de crisantems i margarides, no et sabria dir exactament quines.

      MadeByMiki

      11 Abril 2011 at 3:09 pm

      • AAAAHH!!! Tant de temps amb el dubte i mira que n’era de fàcil! Mil gràcies!

        Reflexionem-hi

        12 Abril 2011 at 1:13 pm

      • No es mereixen, era senzill. Mentre no em demanis el nom botànic…

        MadeByMiki

        12 Abril 2011 at 1:31 pm

  5. Es que agafes la linia “xunga” dels catalans, a la del Vallés ja van vigilar de posar les parades als llocs correctes xD

    Pons

    11 Abril 2011 at 1:48 pm

    • Aquesta també la conec, però la més xunga era la de la renfe de Sabadell a BCN, allà si que he vist de tot!

      MadeByMiki

      11 Abril 2011 at 3:07 pm

  6. No vull justificar els de tendència alcohòlica però… cadascú s’enfronta al dia a dia com pot.

    “La vida nos hiere a todos. Luego algunos deciden, temerariamente, seguir creyendo en sus principios (Ernest Hemingway).”

    Quan vagi a Barcelona a finals de juny, si pujo a aquesta línia a aquestes hores, buscaré algú en blac i negre que estigui escrivint un post i preguntaré: “Ets en Miki!?”. =:o)

    Kuka

    11 Abril 2011 at 2:46 pm

    • Si, però cada dia!, això és el que més em costa d’entendre. Si l’encertes et contestaré amb un “Oui, c’est moi”, sempre he volgut fer-ho!

      MadeByMiki

      11 Abril 2011 at 3:11 pm

  7. No et pensis, la línia del Vallès també té les seves coses. Sense anar més lluny, dissabte vaig baixar a BCN al migdia i hi havia sis seients inutilitzats per una vomitada i els peus se t’enganxaven al terra a tot el vagó.
    A la tornada se’m van asseure al davant una parella que estaven totalment flipats, els queia el cap i el noi, amb la samarreta del barça, estava a punt de soltar una vomitada o això em va semblar -potser és que jo estava hipersensibilitzat pel tema-. Sort que em van venir a buscar en cotxe per casualitat a La Floresta, perquè no crec que acabessin el trajecte sense problemes aquells dos.

    minosabe

    11 Abril 2011 at 5:20 pm

    • El tema de les vomitades també “el toco” de tant en tant… pel que veig la zona pija del Vallés ja no és el que era…

      MadeByMiki

      11 Abril 2011 at 10:34 pm

  8. Bé, ara tinc la sort de tenir la feina molt a prop de casa. En altres moments també he hagut d’agafar de tot per arribar-hi, ara no.

    Miki, la gent que dius va mamada, van a treballar o tornen a casa?

    Perquè no posen més vagons? Les estacions són curtes o les màquines no els podrien arrastrat? No crec no?

    Fa molt ràbia matinar per anar a la feina i no poder-ho fer en un ambient de normalitat i respecte. Ànims.

    Tomàs

    11 Abril 2011 at 7:05 pm

    • Van, no sé on però van, i jo diria que venen mamats de casa. De fet en conec a una que va a treballar a Barcelona a diari i sempre porta uns cigalons casolans al damunt.

      El perquè no posen més vagons o els seients tan sols son aptes per a gent petiteta i primeta son preguntes que em faig a diari.

      Gràcies pel ànims, aquest mes m’ho necessitaré tot.

      MadeByMiki

      11 Abril 2011 at 10:38 pm

  9. Quin fàstic això de l’alcohol! Però també n’hi ha pitjor: n’hi ha qui fuma i qui va vomitant dins el tren. Pffffff! Aquests acostumen anar de nit.😦

    Jo tinc sort que al matí el tren que agafo no és gaire ple i només són 2 parades. hehehe

    ahse

    11 Abril 2011 at 9:59 pm

    • Al tren hi ha de tot i si el fas servir a diari i durant estones et trobes personatges de tota mena. Que et dur iaixò de les dues parades, és un luxe.

      MadeByMiki

      11 Abril 2011 at 10:42 pm

  10. Almenys una putada que a Renfe no passa! Què estrany!

    anomenatinutil

    12 Abril 2011 at 11:02 am


Deixa un comentari

