..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

La Biblioteca Social d’Olot.

with 13 comments


Fa uns dies vaig rebre un mail de la “Biblioteca Social d’Olot”, es veu que van llegir el post sobre en Stéphane Hessel i el seu ja famós llibre “Indigneu-vos”. A aquesta biblioteca disposen de les versions en català i castellà en format PDF i es poden descarregar sense cap problema.

Aquesta biblioteca és un projecte del Sindicat d’Oficis Varis de la CNT-AIT d’Olot, i el seu objectiu és tenir un bon arxiu de llibres en paper o PDF, ben catalogats i sempre a disposició pública. Com podeu suposar aquesta biblioteca està especialitzada en llibres de temàtica social, històrica i científica.

També tenen com a missió fer traduccions de llibres socials al català i fins hi tot de fer edicions pròpies.

Pels que no som d’Olot resulta molt interessant anar a http://www.bsolot.info i fer una ullada al seu catàleg d’obres en PDF, com és evident hi ha una gran representació d’autors i obres anarquistes, però aquesta biblioteca no exclou altres temàtiques i ideologies.

Si voleu col·laborar aportant material que tingueu, traduint textos al català o de qualsevol altra manera us podeu posar en contacte amb ells, tota col·laboració és benvinguda.

Written by MadeByMiki

12 Abril 2011 a 8:40 am

13 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Una iniciativa genial! Li he donat un cop d’ull ràpid i té molt bones obres!

    anomenatinutil

    12 Abril 2011 at 11:07 am

    • Cert, cal promocionar aquestes iniciatives socials i altruistes. A més és molt senzill navegar ibaixar-te el que et sembli.

      MadeByMiki

      12 Abril 2011 at 1:12 pm

  2. Quant dius col·laborar vols dir gratis, no? Tan sols pel fet de sentir que fas quelcom útil, no? bah xD

    Pons

    12 Abril 2011 at 8:43 pm

    • Pots fer el que fem la majoria, et baixes el que t’interessi i deixes que altres facin les col·laboracions…

      MadeByMiki

      12 Abril 2011 at 9:59 pm

  3. Doncs jo… no sé què dir, la majoria dels meus llibres són en anglès i em costa molt canviar d’idioma literari. Potser algun pdf per practicar el català no em vindria malament, però sino és profund o divertit m’avorriré rapidament.

    ahse

    12 Abril 2011 at 9:46 pm

    • Fes una ullada i com a mínim baixa’t el “Indigneu-vos!!” en català, val la pena.

      MadeByMiki

      12 Abril 2011 at 9:58 pm

  4. Quines coses té Internet, oi?

    Hi ha tantes bones iniciatives que de vegades dona gust que algú ens les presenti com acabes de fer tu amb aquesta.

    Esperem que la Sinde no et llegeixi, crec que corre per BCN.

    Tomàs

    12 Abril 2011 at 10:04 pm

    • La Sinde te massa feina, jo crec que cobra massa poc. I a més és molt bona persona, molt guapa i intel·ligent.

      A veure si així ho equilibrem tot això…

      MadeByMiki

      13 Abril 2011 at 8:26 am

  5. Ja m’he baixat el indigneu-vos, aviam si aquesta setmana santa trobo temps per llegir-lo.
    Gràcies per compartir! Sharing is caring!

    perplexa1

    13 Abril 2011 at 9:03 am

  6. […] just aquest matí he vist un post a casa en MadebyMiki parlant de la biblioteca social d’Olot i el catàleg en pdf del que disposen amb moltes obres de caire anarquista, i no he pogut evitar […]

  7. Miki, vaig endarrerida amb les meves lectures blocaires. Ara, només he passat per deixar-te una noteta: estupenda la teva recomanació (de seguida que trobi el moment, aniré a buscar allà obres anarquistes que tinc pendents de llegir encara!). =:o) Gràcies i que consti que tinc pendent dedicar-te un post sobre el tema: tingues paciència amb la meva falta de temps, eh!?

    Kuka

    15 Abril 2011 at 4:35 am

  8. […] madebymiki.wordpress.com encuentro una referencia a la biblioteca de Olot (bsolot) . Interesante la sección llibres en […]


Deixa un comentari

