..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Teniu preguntes per en Fernando García del Río?, corresponsal a La Habana de “La Vanguardia”.

with 6 comments


De nou us torno a demanar ajuda, necessito les vostres brillants preguntes. En Plàcid Garcia-Planas m’ha suggerit una nova entrevista, en aquest cas es tracta del actual corresponsal de “La Vanguardia” a La Habana, en Fernando García del Río del que passo a fer-ne una petita descripció:

En Fernando García del Río va néixer a Santander l’any 1962 i porta 4 anys de corresponsal de “La Vanguardia” a La Habana, anteriorment havia estat també corresponsal a Brussel·les i a la zona nord d’Espanya, també va cobrir a Madrid la informació de tribunals i política judicial seguint un munt de casos avui mítics: Filesa, Liaño, Roldán, GAL, Lasa-Zabala, ETA-KAS-Ekin, Banesto, BBV, i un munt més de processos importants al Tribunal Suprem i a la Audiencia Nacional.

Va començar la seva trajectòria professional al diari “Alerta” de Santander, i va estudiar Ciències de la Informació a la Universitat Autònoma de Barcelona.

Així doncs, com sempre, si voleu fer alguna pregunta per en Fernando tan sols teniu que fer-me-la arribar amb un comentari i pròximament publicaré un post amb l’entrevista finalitzada.

http://blogs.lavanguardia.es/lahabana-garcia/

Anuncis

6 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hola Miki,

    Aquí van dues propostes:

    1.- Creus que ETA, el seu entorn i la política espanyola estan preparats, aquesta vegada si, per fer front a un procés (per llarg que sigui), que possibiliti l’entrega de les armes i una solució final? És possible un a sortida política o serà un final sense acords polítics?

    2.- En el supòsit que Cuba es decidís per transitar cap a un model democràtic, la seva economia està prou forta per suportar aquest canvi o hauria de ser “rescatada” com els ha passat a alguns països europeus?

    Què vagi molt bé aquesta nova experiència.

    Tomàs

    14 Abril 2011 at 7:07 pm

    • Ja veus, aquesta vegada sembla que tan sols tinc un ajudant per entrevistar a en Fernando.

      Gràcies per col·laborar i espero tenir aviat les respostes.
      Salut!!

      MadeByMiki

      17 Abril 2011 at 8:49 am

  2. hola miki,
    no puedo sugerirte mas que lo que me pide mi inclinación natural. Me interesan las personas, su pasado, su presente, su futuro, como se relacionan con los demás, pero también con los sistemas que las propias personas hemos instaurado.
    Cómo se mueve uno en sistemas tan estructurados como un periódico, cómo se las apaña uno para enterarse de algo entre estructuras de gobierno, de poder, como las instituciones y las personas que allí moran… Supongo que encontrando personas metidas en despachos, en oficinas, moviéndose por pasillos, a base de intuición.
    En mi modesto lugar de trabajo llevo 20 años y no he conseguido comprender que nada funcione si no es interesado. No acuso a nadie, pero todos nos acomodamos y solo algunas pequeñas decisiones, pueden romper la inercia. Mi impresión es que uno viaja a cuba para ver como “invitado” lo que uno no quisiera vivir cada día de tu vida, una vida que perderás un día y no podrás volver a vivir de otra forma.¿No?
    Espero que este pequeño rollo te haya dado alguna idea, porque se me ocurren mil preguntas (sobretodo me da pie la presencia directa de la persona, porque no todo el mundo esta abierto y perceptivo ante el otro y a veces la comunicación es una utopía y nos vemos metidos en situaciones precarias que solo guardan la apariencia cuanto a penas)

    mateo

    20 Abril 2011 at 10:21 am

    • Bienvenido Mateo, me parece muy interesante tu razonamiento, lo transformaré en pregunta de la mejor manera que pueda a Fernando y pronto tendremos respuesta.

      Mil gracias por colaborar.

      MadeByMiki

      21 Abril 2011 at 12:19 am

  3. gracias por tu bienvenida Miki. Espero la entrevista.
    Se agradece el interés a pesar de que me doy cuenta de lo poco claro que resulta uno cuando se expresa con rapidez, presionado por el medio y la falta de hábito.
    Aunque peor sería no tener la oportunidad de hacerlo ¿no?

    manquiolo

    23 Abril 2011 at 3:39 am


Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s

%d bloggers like this: