..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Jean-Marie Bigard, humorista francès.

with 18 comments


Porto uns dies de massa feina i massa poca inspiració, per tant aquí us deixo un post poc treballat però crec que força  interessant per fer una mica de reflexió.

Jean-Marie Bigard, és un humorista francès, us deixo una sèrie de petits vídeos sobre un tema extremadament polèmic, els atemptats del 11 de setembre del 2001.

Written by MadeByMiki

24 Abril 2011 a 11:15 pm

18 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. L’humor frances, sempre em costa, i aixó que domino la llengua francesa i he viscut una temporada allà, però els seus humoristes em segueixen deixant fred,

    joeyllagrima

    25 Abril 2011 at 10:14 am

    • No es tracta solament de l’humor, però entenc que no t’interessi.

      MadeByMiki

      25 Abril 2011 at 3:06 pm

  2. “Humor” i “Francès” dos conceptes que no poden anar lligats…

    Pons

    25 Abril 2011 at 10:30 am

    • Poden, però cal buscar molt…

      MadeByMiki

      25 Abril 2011 at 3:11 pm

    • En canvi jo penso que l’humor anglès està sobrevalorat i el francès infra. A mi m’ha fet riure sempre molt més el Camera Café (invenció francesa) que la patotxada del Sí, Ministre o o el Allô, allô, que tan ben considerats estan.
      Els vídeos són molt bons, no només per les dades que aporten, que es refereixen a investigacions força conegudes, sinó perquè tenen aquell aire de familiaritat i ingenuïtat forçada que són tan típiques de “bar de la Répu”…

      minosabe

      25 Abril 2011 at 11:21 pm

  3. Hola Miki, bon dia.

    Quina troballa. És senzillament increïble, genial i sorprenent. Molt interessant la manera de presentar el tema.

    Vist així, tal i com està presentat, encara és més evident que en allà varen passar moltes coses de les quals encara no en sabem ni la meitat.

    Els vídeos són Inquietants (tal i com diu el còmic francès). Aquest any aprofitant el desè aniversari segur que surten al mercat noves versions i revisions dels fet. També és segur que les versions oficials no canviaran.

    Hi ha detalls increïbles: els passaports, els avions vaporitzats, el col•lapse de les torres, la torre 7…

    Només recomanar que tothom que entri es miri els vídeos. Una mica de paciència es veurà recompensada llargament.

    Nota: el vídeo n. 4 en a mi se m’ha quedat parat al minut 5:40 i no ha tornat a funcionar. La resta han funcionat bé.

    Tomàs

    25 Abril 2011 at 10:44 am

    • Lo de la torre 7 sempre ho he trobat increïble, me’n alegro molt de que hagi despertat el teu interes. He preferit no donar pistes sobre els vídeos i deixar que la curiositat faci la seva feina…

      MadeByMiki

      25 Abril 2011 at 3:16 pm

  4. A mi m’han funcionat correctament tots els vídeos. Aquest matí he d’enllestir coses i he pensat “Va, només miro el primer”. No he pogut parar fins a veure’ls tots. Molt bons. Tot i que no he rigut (no sé si li passa a algú més, però l’humor no sempre em fa riure) m’ha encantat el sarcasme emprat. El tema no en mereix menys. Moltes gràcies per aquests enllaços.

    Montse

    25 Abril 2011 at 11:15 am

    • Més o menys a mi em va passar el mateix, en vaig veure un i em va enganxar. Gracies a vosaltres com sempre.

      MadeByMiki

      25 Abril 2011 at 3:17 pm

  5. Com que el vídeo només durava 8 minuts m’he dit “va, mira-te’l”, i ara que he vist el 1 i 2 vull veure’ls tots!!Deixo comentari, però, per si de cas després vaig de vòlit (que arribaran tots els nebots a menjar la mona i encara vaig amb pijama) Tot plegat és molt fort, no entenc com sabem cada detall de la vida dels famosos i no hi ha periodistes (ho diu Bigard, també) que no profunditzin sobre el tema. Si tot plegat va sortir dels EEUU, o no van fer el que calia, crec que la gent ho hauria de saber.

    Reflexionem-hi

    25 Abril 2011 at 11:29 am

  6. Buff… Al món seria molt fàcil viure-hi… si no fos per uns quants.😦

    Quin desastre! No m’imagino mai trucant a la meva mare i dient-li que sóc la A. B. C., ni que s’hagi casat la meva mare amb 10 homes i hagi tingut fills amb cadascun.

    ahse

    25 Abril 2011 at 12:06 pm

  7. No he tingut temps per mirar-los tots, però si la meitat i crec que aquest home és genial!
    I ja de pas, repasso el francès que el tinc una mica oblidat

    perplexa1

    25 Abril 2011 at 12:38 pm

  8. […] encontrado un link en la página de https://madebymiki.wordpress.com, sobre el 11-s. En la entrada Jean-Marie Bigard, humorista francès, comenta Miki una serie de videos, que como dicen varias personas en los comentarios, enganchan y […]

    manquiolo

    26 Abril 2011 at 12:36 am

  9. Jo amb la Montse: no és sempre que l’humor em fa riure però el sarcasme emprat és estupendo! =:o) Justament avui, he llegit que han mort a l’Osama: encara em segueixo sorprenent que la majoria hagi comprat la versió oficial del 11S.

    Kuka

    2 Mai 2011 at 3:07 pm

    • A veure que en podem saber d’aquest assassinat, perquè això és un assassinat, oi?

      MadeByMiki

      2 Mai 2011 at 3:44 pm


Deixa un comentari

