..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

I ara… uns minuts musicals.

with 5 comments


I ara mentre acabo d’enllestir un nou post que m’està portant un munt de feina, us deixo amb el per mi fantàstic Arnaud Fleurent Didier, tot un descobriment.

I disculpeu-me, que segueixo treballant en el proper post espero que valgui la pena…

Anuncis

Written by MadeByMiki

25 Mai 2011 a 11:49 am

5 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ei, què passa aquí?!? És la primera vegada que no quedo esparverada en sentir una recomanació musical de les teves 😉

    El cas és que m’has fet adonar que rebem un allau brutal de música i cultura anglòfona i en canvi els veïns més immediats són uns absoluts desconeguts (si més no per a mi) i és una llàstima.

    PS: Això de picar la curiositat és jugar brut. N’hi ha que no tenim gens desenvolupat el sentit de l’espera 😦

    Montse

    25 Mai 2011 at 5:17 pm

    • Demà mateix penjo el post, però m’ha portat més feina del compte, hi ha una mica d’investigació (dintre de les meves grans limitacions…) i això sempre porta feina.

      Mentrestant volia compartir la meva darrera obsessió musical, a mi m’encanta.

      MadeByMiki

      25 Mai 2011 at 8:13 pm

  2. Miki, m’ha agradat més la primera proposta. Els missatges reivindicatius amb aquest to anys 70 m’ha transportats als pares dels que ara canten.

    salut!

    Tomàs

    25 Mai 2011 at 7:25 pm

    • És chanson més o menys com sempre, però una mica més cabaretera i amb instrumentació actual, per a mi sensacional.

      MadeByMiki

      25 Mai 2011 at 8:15 pm

  3. ooh Miki! molt bona la música! sobretot la primera cançó perquè m’ha fet molta gràcia la quantitat de referents cinematogràfics que han comentat tots seguits.
    Ja de pas reitero la teva indignació amb els fets de plaça catalunya… lamentable veritablement, però des d’abans de les eleccions ja era d’esperar aquesta actitud…:(

    hector

    27 Mai 2011 at 7:32 pm


Deixa un comentari

