..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Estic caducat.

with 14 comments


Aquestes vacances hi ha un Foto de: http://www.la-pinta.net/munt de qüestions i fets interessants que hauria pogut tractar, el món de la política i la economia estan en un moment de màxima ebullició.
Però de moment seguiré amb temes menors, gairebé en podria dir petits fets que trobo d’allò mes significatiu.
Hi ha coses molestes amb les que tots ens topem un dia o altre, una d’elles és el fet de tenir que renovar “papers”. Vaja, que si ja és prou trist que t’obliguin a anar amb un DNI sempre al damunt, a sobre de tant en tant et toca anar a “renovar-lo”. I amb això m’he trobat darrerament, resulta que ja fa cinc mesos que vaig amb aquest document caducat… i fins ara no me’n he adonat.

Així doncs he fet el que tot bon ciutadà ha de fer, per començar anar a l’Ajuntament a demanar un certificat del padró i preguntar que coi necessito per fer aquest tràmit lo mes ràpid possible, que la paperassa a mi no em va massa…

I res, em diuen que es ben senzill, hi ha algunes comissaries a Barcelona que t’ho fan al moment i que també es pot demanar hora per telèfon.

Doncs fantàstic, arribo a casa amb tot el que necessito (fotos i padró) i em disposo a fer les trucades pertinents, però resulta que ningú contesta, vaja, encara sort que no tinc cap urgència… vinga, que estem de vacances i no passa res per anar cap a Barcelona i deixar això enllestit.
I arribo a la gran comissaria que comparteixen mossos i “nacionals” a la Plaça d’Espanya, i oh sorpresa!, ja no es fan els documents a l’instant, ja no agafen hora, res de res, tan sols es limiten a donar-te un diminut paperet amb un telèfon 902* i una pàgina web on pots demanar hora. Per tant paga, ja sigui amb un telèfon 902 o mitjançant la teva connexió d’internet.
Paga per que et donin hora al cap d’un mes i amb un horari extremadament reduït, un horari que evidentment no es conciliable amb la meva feina ni amb la de la majoria.
Potser el que mes m’ha sobtat de tot plegat, es que a la majoria de la gent que li comento aquest fet el troben perfectament normal.
Telèfon 902: No sé si n’hi ha per riure o per plorar:
*http://www.adslzone.net/article6174-el-gobierno-acaba-con-los-902-de-pago-en-los-servicios-de-atencion-al-cliente.html
Per cert, la foto del DNI la he tret de:
http://www.la-pinta.net/ 
Anuncis

Written by MadeByMiki

31 Agost 2011 a 8:54 am

14 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Bé, com sempre, som ben rucs. Jo em vaig negar a fer-me el puto dni i vaig anar voi 3 anys amb el caducat. La cosa és que un dia, de manera quasi increïble, perquè mai passa, me’l van demanar a la frontera amb Andorra i em van dir que no em deixaven passar. Vaig haver de claudicar i passar per l’embut: pagar per les fotos, pagar pel dni i pagar per trucar per telèfon que, encara que no sigui un 902, també es paga.

    Ara bé. Lo més surrealista és la picabaralla que vaig tenir amb una treballadora del servei de dni dels nacionals a Igualada. Resulta que vaig haver de fer-me el passaport i vaig presentar unes fotos de feia 4 anys perquè ja les tenia fetes, eren de les mides i tal i tal. El treballador que m’atenia no em va dir res, però l’amable senyora em va dir que les fotos no eren actuals (ja ho havia dit amb el de davant meu). Jo li vaig respondre que tant hi feia perquè el passaport dura 10 anys i igualment es faran velles, a més que la validesa del passaport es comprova al país d’origen amb el registre, mentre que a la frontera només volen que els papers estiguin en regla i de la foto no en fan ni cas. Com que ella seguia sense deixar-me passar, li vaig dir que me les fessin ells les fotos, o que si podia portar una autofoto feta meva i retallar-la. Tot va ser que no.
    Al final vaig cedir, quin remei, però al fotògraf li va semblar estrany que em fes fotos pel passaport entossudint-me a furgar-me el nas quan me la feia.

    minosabe

    31 Agost 2011 at 9:25 am

    • M’has fet riure… però la veritat és que tenen uns collons… jo tinc cita per dintre d’un més i m’ha costat tant que sembla que en tingui ganes de tenir aquest puto carnet dels pebrots.

      MadeByMiki

      31 Agost 2011 at 9:29 am

    • Unes fotos de fa 4 anys? Amb l’únic i exclusiu objectiu d’aprofitar-les, oi? Sí, bé, ok (i després diran que les dones som coquetes) 😀

      Montse

      31 Agost 2011 at 1:34 pm

  2. ens han fet creure que no, però és evident que vivim al 3er món, no?

  3. […] Estoy caducado… (Cat) madebymiki.wordpress.com/2011/08/31/estic-caducat/  por carey hace nada […]

  4. QUew llamen a las BUUUAAAMBULANCIAS:…
    el DNI, es obligatorio tanto el portalo como el actualizarlo. lo que me da a mi que os jode es que ponga ESPAÑA y no cataluña…
    en cuanto al de la foto del pasaporte con 4 años… lo primero es que la foto debe ser lo mas reciente posible y lo segundo es que si que la miran, sino ves con el pasaporte de un familiar… veras como no pasas….
    Pandilla de atontaos madre mia…

    Español

    31 Agost 2011 at 11:28 am

    • Me has pillado “amigo” español, si el DNI fuese catalán pagaría gustosamente 200€, me esperaría 3 meses y sobretodo no me quejaría por eso. Pero como escribo en catalán soy un desmembrador que odia a España y a todos los españoles… si eso te hace una persona más feliz, pues lo que tu quieras…

      MadeByMiki

      31 Agost 2011 at 12:03 pm

  5. Hehe, a mi em va passar una cosa semblant, m’havia de renovar el passaport i em vaig presentar a la comissaria… Però ja em van dir directament que agafés hora per Internet, així que ho vaig fer… A l’hora de demanar l’hora em donaven hora molt molt tard a la comissaria on havia anat i se’m va acudir provar en d’altres. Va ser una bona pensada perquè en pocs dies ja tenia l’hora que volia el dia que volia, i el passaport me’l van fer en un tres i no res!

    No sé si a les màquines aquelles que tenen a les comissaries es pot demanar hora…però em sembla que seria la manera que fos gratuït!

    Reflexionem-hi

    31 Agost 2011 at 12:47 pm

  6. doncs a mi la web per renovar el dni hem va anar de pu… molt bé.

    Pons

    31 Agost 2011 at 12:52 pm

  7. Què vols que et digui, jo caducaré aquest novembre i d’alguna manera hauré d’anar-me de mini-vacances per a la renovació. A veure què tal de moderns s’han posat els dels meu país, dubto molt que em donin cap no. de telèfon o pagines web on demanar hora de renovar el DNI. Allí tenen molt més interes que estiguis ben fitxat que aquí…

    Visca el Pons!! hehehe

    ahse

    31 Agost 2011 at 8:28 pm

  8. Ets un sense papers!! Encara has tingut sort de no viure a Badalona o Her Führer Albiol ja t’hauria tancat en una masmorra!
    Que bé q hagis tornat!!

    Arqueòleg Glamurós

    1 Setembre 2011 at 10:31 am

  9. En a mi el que em rebenta és que ens demanin el DNI en els hotels i similars. No ho entenc i no ho suporto.

    Pel que fa al teu petit entrebanc, els demés mirem la part positiva del tema: amb la multa que et fotran per la caducitat no caldrà canviar (democràticament) la constitució perquè acabem amb el dèficit de cop.

    Tomàs

    1 Setembre 2011 at 5:41 pm

  10. Això del DNI, voleu dir que és constitucional? Perquè jo m’he llegit la constitució moltes vegades i no diu enlloc que els ciutadans haguem de portar al damunt un títol identificatiu a totes hores.
    Jo només me’l renovo quan el necessito per alguna gestió indispensable; mentre tant continuo portant el caducat. Pot caducar el DNI, però jo… segueixo sent el mateix?

    Ferran

    2 Setembre 2011 at 5:21 pm


Deixa un comentari

