..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

L’efecte 11/11/11 contra MadeByMiki.

with 15 comments


I mira que es veia a venir, el 11/11/11i a part de servir perquè molta gent perdi la fe amb la sort i deixar de ser pobre, també era un de tants dies on se celebrava la fi del Món. Jo no acostumo a fer cap mena de cas a aquestes qüestions tan “esotèriques”, però aquesta vegada he de reconèixer que des de aquesta data alguna cosa semblant a la fi del Món estic patint. Per ser més exactes m’he quedat sense servei d’internet a casa, i això m’ha fet veure la llum. No he tingut mai un internet decent, sempre he anat tirant amb algun imternet mòvil d’aquests baratets i amb un límit de descàrrega, però tot i així la meva addicció és considerable. Ara resulta que soc addicte als vostres posts, als comentaris, i a tres o quatre pàgines que visito a diari. No és que no pugui viure sense això, però no hi ha cap eina que em faci desconnectar de tot com ho fa una estoneta de navegació.Queda clar que he tornat a caure en allò de creure’m el que em diuen, i soc reincident. Al voler canviar de companyia (aquella mania que tenim molts de canviar el nom de qui ens roba…), em van dir allò de: “No pateixis, no et quedaràs ni 5 minuts sense connexió”, i evidentment porto des de el passat 11 pel matí.

Ocasionalment m’he connectat de manera ràpida des de la feina o algun d’aquests espais amb la WIFI oberta, però això no és comparable de cap manera amb la navegació relaxada casolana.

Finalment ahir per la tarda vaig caure a la temptació i -si, ho confeso-, vaig agafar una de les moltes connexions qie arriben a casa i amb la distribució Linux “Backtrack 5” en 10 minuts em vaig connectar a una d’aquestes xarxes i vaig poder consultar els mails i fer uns quants
comentaris a blogs amics.

Avui em barallaré de nou amb els proveidors d’internet i tornaré a preguntar-me allò de: perquè coi pago una cosa que puc obtenir de manera senzilla totalment gratis?.

Anuncis

Written by MadeByMiki

14 Novembre 2011 a 10:11 am

15 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. piratillaaaa!
    jejeje l’aerodump i l’aircrack han evolucionat força, comprovar la seguretat de les tevs xarxes es necessari de tant en tant.

    Segons tinc entés el backtrack també comença a ser una mica digerible! funciona en mode live-usb?

    samox

    14 Novembre 2011 at 10:43 am

    • Doncs si, el Backtrack funciona perfectament en mode live-usb, comprovat!.

      Jo tan sols he fet una auditoria de seguretat…

      MadeByMiki

      14 Novembre 2011 at 10:51 am

      • Ja hi som: aquest parell parlant en èlfic 😦

        Montse

        14 Novembre 2011 at 10:58 am

      • Pensava que era Romulà!!!

        Tomàs

        15 Novembre 2011 at 10:57 pm

  2. Ai, ara m’has fet encongir el melic: jo també he sucumbit als cants de sirena que m’han promès molta més velocitat, un ruter que abasta 300 m (ja m’agradaria necesitar-los, però el piset no és tan gran com tot això), que em robaran 10 € menys cada mes i que quan arribi el moment de fer la portabilitat ho faran amb nocturnitat (i traïdoria?) i en no més de 6 hores. Si no és així ja en faré un post commemoratiu 😦

    Per cert, encara que ho hagis hagut de fer amb connexions precàries, m’alegro de tornar-te a llegir… és que sóc una patidora d’aquelles que quan detecta alguna cosa estranya, truca a tots els hospitals de la comarca. No hi puc fer més 🙂

    Montse

    14 Novembre 2011 at 10:58 am

    • Tinc el plaer de comunicar-te que acabo de configurar el meu nou router, m’ha costat força configurar-lo (crec que massa…) però ja tinc internet per tots els meus aparells i funcionant al 100%. Crec que val la pena que facis el canvi.
      Que no sigui res!

      MadeByMiki

      14 Novembre 2011 at 11:15 pm

      • Un router encara s’ha de configurar?? Em pensava que era només endollar-lo, connectar-lo, posar la clau als aparells i llestos… Jo tinc ADSL fa alguns anys amb Telefónica i mai no he tingut cap problema. Ara bé, pel que pago, el servei hauria de ser extraordinari! Les tarifes a Espanya no tenen explicació. La meva mare, que viu a Portugal, paga uns 40 euros mensuals per una línia de telèfon fix, ADSL, canals de televisió (una cosa tipus “Imagenio”) i 1000 (mil!) minuts de trucades gràtis pel fix a tot Portugal i Espanya!!!

        David

        14 Novembre 2011 at 11:58 pm

  3. Responent a la teva pregunta: perquè allò que reps gratis a casa ho paga algú altre…
    (ho sento; no ho volia dir, no ho volia dir… però no me n’he pogut estar…) 😦

    David

    14 Novembre 2011 at 2:09 pm

    • Això tan sols ha estat un moment d’ofuscació per culpa de l’addicció, no he tornat a recaure i ja tinc funcionant el meu WIFI particular.
      No m’he pres malament el teu comentari, no pateixis. 😉

      MadeByMiki

      14 Novembre 2011 at 11:19 pm

  4. fa temps que estic pensant en canviar de companyia telefònica però em fa tanta por quedarme sense internet que al final no ho faig mai

    Pons

    14 Novembre 2011 at 3:09 pm

  5. Al final no ha estat tan greu, si et serveix per estalviar-te diners ni t’ho pensis.

    MadeByMiki

    14 Novembre 2011 at 11:21 pm

  6. T’entenc perfectament! Jo també he de reconèixer que necessito fermament internet diari, no pel blog, sinó perquè és un mitjà de comunicació ràpid i barat, perquè és un métode per optenir informació de bones fonts (si ho saps buscar), perquè és necessari per la feina, per buscar feina, … etc, realment comença a ser una eina vital per la meva vida laboral i social, tot i que reconec que podria fer ambdues coses sense ell. Però facilita molt les coses, sobretot ho faig servir per la recerca d’informació.

    aficionatsalssenders

    14 Novembre 2011 at 11:59 pm

  7. Estava clar que alguna cosa havia de passar l’11 de l’11 de l’11. Això és l'”efecte 2000″ dels nostres dies. Jo no tinc internet a casa i he de dependre de la feina o de casa mons pares, així que sé què és això de viure sense internet. Seriosament, m’ho estic replantejant.

    Per cert, paciència amb els proveïdors. Moltes paraules amables i pocs fets. Que tinguis sort!!

    Crític de cine

    15 Novembre 2011 at 12:18 pm

  8. Jo soc de Telefònica perquè si hagués de fer el que tu fas hauria de tornar a néixer.
    Celebro que hagis tornat a la xarxa a ple rendiment, amb millor connexió i a un millor preu.
    Un dia d’aquest has de muntar un curset per “torpes” amb temes com: configurar un router, assegurança en la navegació i unes quantes coses més. Tindràs públic. Jo el primer.

    Tomàs

    15 Novembre 2011 at 11:04 pm


Deixa un comentari

