..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

TMB i ATM, el transport públic de nivell escandinau.

with 17 comments


Tenir uns transports públics econòmics és contraproduent, hi puja tothom. Per això gràcies als nostres governants amb aquests preus cada dia anirem més amples i amb les butxaques més buides.

Avui he trobat aquesta comparativa, felicitats Mas i companyia, cada dia som més prop als països escandinaus.

Written by MadeByMiki

6 gener 2012 a 10:52 pm

17 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Que fort! Ara no sé si esgarrifar-me pel preu del bitllet o pel salari mínim 😦

    Montse

    7 gener 2012 at 11:07 am

  2. com aniré a treballar el dia 10? Miki, em portaràs a la feina? mercy!

    Pons

    7 gener 2012 at 11:40 am

    • Fet!, a les 7 a la Plaça de l’Oli?. Porta una bufanda fucsia!

      MadeByMiki

      7 gener 2012 at 12:11 pm

      • hm… em cau més lluny la plaça de l’oli que no pas la meva feina…

        Pons

        10 gener 2012 at 2:33 pm

      • Si hauries arribat a casa del Pons al matí a l’hora que tocava, el Pons podria haver fet la vaga i segur que ara la bufanda fucsia seria teva! No has observat potser que li cau més lluny la plaça de l’oli que la seva feina?!

        ahse

        10 gener 2012 at 11:25 pm

  3. Hehe, però a Estocolm no cobren el mateix…som uns **********.

    Reflexionem-hi

    7 gener 2012 at 12:00 pm

  4. El més interessant és que per dos bittlets senzills puc sopar al Pita de costat de casa meva… ara a estalviar per comprar una bicileta, que anar a la facultat amb metro surt massa car!

    La mala passada és pels que viviu fora de l’àrea metropolitana, potser és una jugada per animar-vos a agafar el transport privat.

    conjuntbuit

    7 gener 2012 at 1:11 pm

  5. Jo vull que el pugin fins els 2,50 Euros, així no ens passarà ni Estocolm i podrem dir que som els primers en alguna cosa.

    El dia 10, de veritat, no penso agafar el Metro.

    Tomàs

    7 gener 2012 at 1:21 pm

  6. Justament quan tocava comprar-me algun bitllet integrat del desgràciat TMB… I mira que n’he estat meditant molt de temps en quina opció sortiria més barata ja que totes són per flipar de cares. Ara què foto? Em pensava comprar un T-trimestre. És més, el dilluns he d’anar a Bcn. sí o sí i no en tinc cap tiquet! Algú em promet que baixaran els preus per intentar colar-me un dia o em compro el tiquet ja i passo d’aquesta vaga?

    ahse

    7 gener 2012 at 7:03 pm

  7. Seguint la filosofia de l’anterior post, som els millors! Et felicito per les dades que aportes, tot i que crec que la comparativa hauria d’haver sigut entre ciutats més similars a Barcelona, així com Kuala-Lumpur, Quito, Istambul o, si resulta que no estem a l’alçada es pot provar d’emparella’ns amb Libreville, Mogadiscio, Ereván, etc. No ho dic en conya: comparar Barcelona amb Estocolm o Catalunya amb Suècia és una mica de xiste. Com aquell xiste de l’Eugenio que començava dient: “el saben aquel que diu que se reunen las tres potencias mundiales, Grecia, Portugal y España…”

    minosabe

    7 gener 2012 at 7:39 pm

  8. Jo el dia 10 no em penso moure d’aprop de casa. A peu a tot arreu!

    perplexa1

    8 gener 2012 at 1:01 pm

  9. La veritat es que estic bastant en contra d’aquesta vaga de transport!
    Comparteixo la crítica a la pujada de taxes, òbviament, però resulta que per la tarda tinc que anar a un curs al qual m’és impossible arribar a peu (a menys que vagi sortint ja de casa).

    Les vagues de consumidors sempre m’han semblat molt poc efectives, doncs depèn de la bona voluntat dels usuaris, molt més efectiva una vaga de trebalaldors!

    Arqueòleg Glamurós

    8 gener 2012 at 10:58 pm

    • Evidentment és una vaga pensada per la gent que la pugui fer (com la dels treballadors que n’hi ha que no es poden permetre perdre el sou de més d’un dia que suposa una vaga). I evidenetment depèn de la voluntat dels usuaris que també dependrà de l’afinitat en el motiu de la vaga… d’això es tracta no?

      A la web també exposa altres opcions com anar en bici o també mostra dues webs en les que es comparteix el vehicle privat entre els usuaris. I si amb tot això no pot ser, doncs no pot ser… però estar en contra d’una vaga per aquest motiu és mirar-s’ho des d’un punt de vista una mica individualista…

      aficionatsalssenders

      9 gener 2012 at 9:00 am

  10. Com ja ha dit algú, a mi m’esgarrifa més los del sou mínim que lo del preu del bitllet de metro.
    A més del problema econòmic que representa per a les més de 100.000 famílies que l’estan cobrant, el no augmentar-lo significa una pérdua d’ingressos considerable per a la Seguretat Social (que ha de pagar la meva pensió quan em jubili!). Bé, la meva i la de tots…

    Ferran

    9 gener 2012 at 5:12 pm

  11. esperem que el dia 10 ningú no pugi al metro.
    Per cert, 2000 euros de salari mínim interprofessional!!!???? Emigrem a Estocolm JA!!!!!

    Crític de cine

    9 gener 2012 at 6:49 pm


Deixa un comentari

