..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Catalanitzador per al Windows.

with 9 comments


Per a tots aquells que no m’heu fet cas (ho sigui, tothom), aquells que no heu fet el pas cap al software lliure i encara aneu amb un Windows sota el braç, us presento la solució més senzilla per a tenir el vostre sistema operatiu en català.  És ben senzill, tan sols cal que us baixeu el “Catalanitzador per al Windows” i seguiu els quatre passos que calen per a fer el canvi:

Catalanitzador per al Windows

Podreu catalanitzar el vostre ordinador en 4 passos molt senzills i de forma automàtica.

El Catalanitzador posarà en català:

  • Windows XP, Vista i 7
  • Microsoft Office 2003, 2007 i 2010
  • Internet Explorer 6, 7, 8 i 9
I, a més, navegareu per la xarxa de manera que totes les pàgines que tinguin versió en català es mostraran directament en català.
http://catalanitzador.softcatala.org/

http://www.softcatala.org/wiki/Projectes/Catalanitzador_per_al_Windows/PMF
Anuncis

Written by MadeByMiki

5 Març 2012 a 11:49 pm

9 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. bon dia!

    et truco desprès però ves mirant això: http://www.barcelonabeerfestival.com/2012/

    jo hi aniré el diumenge, malauradament seré a Madrid uns dies i no puc tornar abans

    t´explico desprès

    germaneta aneta

    6 Març 2012 at 9:18 am

  2. Doncs jo no sé com m’ho he fet però des que em vaig comprar l’ordinador que ja ho tinc tot en català. Millor; feina que m’estalvio.

    Crític de cine

    6 Març 2012 at 9:30 am

  3. Ho volia provar amb un ordinador vell, però quan el vaig desempolsinar algú va dir “Ei, però si té el mateix sistema operatiu que el de la feina! M’anirà perfecte per practicar unes coses a casa”. I apa, Montse, ja l’has vist prou. La meva aventura en els misteris del programari lliure va acabar abans que comencés 😦

    Ara bé, això de catalanitzar el portàtil sí que ho faré. El portàtil és meu, és el meu tresssssooooooooorrrrrrr Gòlum, gòlum!

    Montse

    6 Març 2012 at 7:38 pm

  4. Si et serveix de consol a casa meva no existeix cap pc amb windows, tots tenen linux… som un pis de software lliure.

    conjuntbuit

    8 Març 2012 at 7:34 am

  5. 4 pasos son masses! jo en vull fer-ho en 2 o menys!

    Pons

    8 Març 2012 at 7:23 pm

  6. Miki, ahir vaig veure aquest avanç de programació: és possible que es tracti del programa que buscàvem en aquest post? https://madebymiki.wordpress.com/2012/01/03/transferencies-de-renda-publica-al-ineficac-sector-privat-saqueig/#comments
    En tot cas no me’l perdo; fa bona pinta (bé, una “pinta” d’aquelles que després necessites ració doble de til·la)

    Montse

    9 Març 2012 at 9:52 am

  7. Gràcies Miki, sembla una eina molt útil per aquells (jo entre aquests) que no ens hem atrevit a deixar Windows.

    Soc un covard informàtic.

    Tomàs

    10 Març 2012 at 6:20 pm

  8. Jo ja el tenia, jo ja el tenia, elis elis! (El Windows en català, no pas un software lliure). Un cop la meva neboda em va preguntar “i per què ha de parlar en català el teu ordinador”… ai, la joventut d’avui en dia… “perquè és la meva llengua?”

    Reflexionem-hi

    15 Març 2012 at 1:18 pm


Deixa un comentari

