..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Girona Temps de Flors 2012

with 17 comments


Quina nostàlgia...

Quina nostàlgia…

Aquesta és la setmana, aquest dissabte torna a obrir al públic Girona Temps de Flors. Ho sigui que ho sabeu, si voleu passar calor, trobar mooolta gent i gaudir d’una Girona ven guarnida, no us podeu perdre aquesta nova temporada de la fira.

Per a mi, aquesta vegada el “Girona Temps de Flors” serà històric, per primera vegada en 10 anys no hi aniré. No patiu, la meva absència no afectarà al funcionament de la fira, això si, els bars de Girona vendran algunes cerveses menys…

Suposo que us preguntareu pels motius d’aquesta absència, doncs el principal és que “Pandora’s Box” ha mort. És molt trist per a molts, el veure com aquell grup de floristes de tot el món, que es dedicava de manera desinteressada a promoure l’intercanvi d’informació i experiències ens ha deixat. Aquest era el principal al·licient per anar a Girona, la retrobada amb els vells amics floristes i la convivència de tots al treballar i en els moments de lleure.

Resulta tota una putada per a molts aquesta situació, però també és perfectament comprensible. Al final els que fan tota la feina d’organització i logística suposo que s’han cansat de perdre el seu temps i la seva paciència. A més, amb la que està caient, els negocis no estan com per a aventures sense ànim de lucre.

Ho sigui que aquest any no us cansaré amb històries i fotos del “Girona Temps de Flors 2012”, però potser si tinc una mica d’inspiració en penjaré un post sobre “Pandora’s Box”

Written by MadeByMiki

12 Mai 2012 a 10:16 pm

17 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. Em sap greu. Jo no hi he anat mai, però crec que déu quedar Girona preciosa! Així que algun dia hi treuré el cap! Espectacular l’escalinata!

    aficionatsalssenders

    13 Mai 2012 at 8:57 am

    • Pel que m’han dit, la cosa va de baixa, però sempre val la pena anar-hi.

      MadeByMiki

      16 Mai 2012 at 9:44 am

  2. ohhh, quina peneta!

    germaneta aneta

    13 Mai 2012 at 12:49 pm

  3. quina pena miki em sap mol de greu aveura si el any que ve i vas

    joana

    13 Mai 2012 at 5:07 pm

  4. jo hi vaig anar, fa ja uns anys, i recordo el casc antic de Girona maquíssim. Em vaig enamorar del call jueu. des d’aleshores, he tornat a la ciutat, però no en temps de flors.

    Crític de cine

    14 Mai 2012 at 9:32 am

    • Girona sempre val la pena, amb flors o sense és un plaer passejar-s’hi.

      MadeByMiki

      16 Mai 2012 at 9:46 am

  5. Vàreu exposar un treball espectacular, és una llàstima que enguany no s’hagi pogut fer. Esperem que això de Pandora’s Box hagi estat un “aquest any no toca” més que no pas una defunció i que l’any que ve faci una revifalla.

    La foto és una txulada i se’t veu molt content. Es nota que t’ho vas passar d’allò més bé😀

    Montse

    15 Mai 2012 at 10:43 am

  6. Em tens “localitzat”?, amb això no hi contava al penjar la foto!. Ara que m’hi fixo, més o menys tots fem cara de satisfets…

    MadeByMiki

    16 Mai 2012 at 9:47 am

    • És per a l’única cosa que m’ha servit el G+: saber qui hi ha darrere el senyor en blanc i negre😉

      Montse

      16 Mai 2012 at 11:25 am

  7. Jo també t’he localitzat!

    He vist algun vídeo i un reportatge que TV3 va fer i em va semblar increïble perquè resulta que els espais guarnits són més i més grans del que no pas em pensava.

    Cal esperar que l’any que ve sigui possible poder tornar a les bones costums. Una gran feina.

    Tomàs

    16 Mai 2012 at 6:20 pm

    • Això de l’any que ve, de moment ho veig pelut… però no perdem l’esperança…

      MadeByMiki

      18 Mai 2012 at 3:14 pm

  8. OOOOOOOOOOOOH! Vaja, si tu no hi vas nosaltres tampoc… hehe, és broma! Quina llàstima, però s’entén, eh!

    Tinc una mica d’enveja als que t’han localitzat… no podries deixar alguna pista…? N’hi ha uns quants contents!

    Reflexionem-hi

    18 Mai 2012 at 3:06 pm

    • Més aviat a primera filera… més aviat amb una posició de braços poc original pel que veig…

      MadeByMiki

      18 Mai 2012 at 3:12 pm

      • A primera primera no, oi? Perquè el noi de primera té els braços en posició força original. Dels que hi ha a la dreta, amb braços “tradicionals” n’hi ha un de més alegre que l’altre…però no sé ben bé quin dels dos ets.. no pateixis, conservarem el misteri. Però Miki, que sempre t’he imaTXinat més gran, amb aquesta foto de perfil que tens a wordpress! Ara em trenques els esquemes!😀

        Reflexionem-hi

        18 Mai 2012 at 4:01 pm

  9. El mes vinent en faré 42 (a la foto 38), ho sigui que ja soc granadet… i no m’amagaré pas, soc el primer dels que tenen els braços cruats, aquell que fa la frontera entre “nois i noies”.

    Apa, ja m’he confessat, i pensar que no volia possar cap foto meva al blog…

    MadeByMiki

    18 Mai 2012 at 4:40 pm


Deixa un comentari

