..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Segueixo viu!!

with 11 comments


Darrerament he estat força desconnectat de força coses, i una d’elles és aquest sempre interessant món dels blogs, el que més ha patit és aquest blog, la producció i audiència de “MadeByMiki” ha caigut de manera espectacular. No és que ja no m’interessi comentar i parlar sobre el que passa al món, senzillament he estat ocupat amb altres coses i d’això és del que us vull parlar.

Resulta que la meva estimada parella, la Montse (no, no és la Montse Lladó, és una altra Montse…) ha emprès un negoci. I si avui és agoserat empendre el que sigui, encara ho és més fer-ho amb una floristeria, ho sigui que el setembre en el mateix moment que ens castiguen amb una criminal puja del 8% al 21% d’IVA la Montse i la seva companya de feina la Raquel s’han fet càrrec de la floristeria “Flors Bonic” a Olesa de Montserrat. La combinació de coses que ens (dic “ens” perquè aquestes coses sempre impliquen als interessats i a l’entorn) ha portat fins aquí no importa massa, la qüestió és que ara elles son sòcies i els hi toca tirar-ho endavant com sigui. Per sort de moment de ganes no en falten.

I això és el que m’ha portat a implicar-me amb aquest projecte, en principi el meu paper ha estat el de fer allò que més m’agrada, fer la pàgina web, i montar un blog a wordpress, el facebook i el Google+. Evidentment no soc ni informàtic ni programador web, soc un d’aquells que per mirar d’estalviar s’apunten al “fes-ho tu mateix”, ho sigui que faig el que puc i vaig força lent en la creació, ja que els meus coneixements son limitats i d’entrebancs no en falten. Evidentment també ajudaré en tot el que calgui en el que sé fer, ho sigui de florista, però això suposo que ja es dóna per descomptat.

Doncs així han anat les coses, al tren enlloc d’escriure sobre política, economia i música he estat barallant-me amb hostings, FTPs, codi HTML, CSS, xarxes socials que no feia servir i el que de moment em costa més, la botiga de comerç electrònic (vull que venguin de manera segura per internet).

És així com han anat els darrers mesos, i ara estimats amics (si és que encara hi sou), us demano un petit favor, feu-me saber si trobeu alguna cosa a millorar d’aquesta feina que fins ara he fet, n’estic segur que des de fora tot es veu de manera més clara i la vostra opinió segur que serà molt valuosa. Si de passada us feu amics a Facebook de la botiga, doncs millor que millor… però el que necessito més és crítica constructiva.

Aquí us deixo els links del projecte:

http://www.florsbonic.com

http://www.facebook.com/florsbonic

http://www.florsbonic.wordpress.com

Gràcies per avançat!!

A més m’he complicat la vida amb un altra “obligació”, però això ho deixo per al proper blog…

Written by MadeByMiki

1 Octubre 2012 a 11:13 am

11 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. A vegades és difícil estar atent a tot el que passa al nostre voltant. A més, no està tant malament desconnectar un temps del món blogger; quan hi tornes el veus amb uns altres ulls. A mi, el temps que vaig estar en ‘stand by’ em va servir per veure les coses més clares.

    Crític de cine

    1 Octubre 2012 at 12:08 pm

    • Doncs a veure si el retorn és tan prolífic com el teu… tinc ganes de tornar a fer-me pesat.

      MadeByMiki

      2 Octubre 2012 at 9:53 pm

  2. Uau, quina feinada! Doncs m’ho he mirat del dret i del revés i no se m’acut res per millorar-ho. Trobo que la presentació és molt elegant i les fotografies francament engrescadores. Molta sort!

    Montse

    2 Octubre 2012 at 12:18 pm

    • M’agrada molt jugar a això de fer webs (suposo que molts programadors ara se’n recorden de ma mare), però m’ho passo de conya amb això, gairebé tant com llegint comentaris com el teu. Mil gràcies pels ànims Montse.

      MadeByMiki

      2 Octubre 2012 at 9:55 pm

  3. Miki, com que jo tampoc he estat per la feina no me n’he adonat gaire de les teves hores baixes… Molts ànims a la Montse (quin desengany, per un moment m’ha fet un bot el cor…però no era la nostra Montse) i endavant!

    Reflexionem-hi

    2 Octubre 2012 at 7:38 pm

    • Hi ha moltes “montses” i molt bones, però a la Lladó tan sols la conec com a tots vosaltres via blogs i comentaris. Tot i això és una relació molt forta, almenys per la meva banda, us estimo molt!.

      MadeByMiki

      2 Octubre 2012 at 10:01 pm

      • Haha, jo també ho penso!😀 El que ha unit el bloc que no ho separi l’home!

        Reflexionem-hi

        2 Octubre 2012 at 11:00 pm

  4. L’única pega que hi veig es que has posat l’enllaç malament a la pàgina de facebook, ens falta el .com xD

    Pons

    2 Octubre 2012 at 8:47 pm

    • M’he tornat boig fins que me’n he adonat de que parlaves del post… gràcies igualment.

      MadeByMiki

      2 Octubre 2012 at 9:36 pm

  5. Miki, quan estàs calladet és que n’estas preparant alguna!

    Què us vagi molt bé, molt sort perquè de ganes i feina ja en posareu!

    He passejat pel Facebook i pel Bloc. Res a dir, solament he vist que a Facebook hi ha alguna foto de la Botiga i en canvi al Bloc em sembla que no (o no l’he vist).

    Tomàs

    3 Octubre 2012 at 5:21 pm

  6. Ah molt bé! Ja començava a patir i estava a punt de trucar als mossos!!

    Arqueòleg Glamurós

    4 Octubre 2012 at 9:29 am


Deixa un comentari

