..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Low, Low again.

with 4 comments


El proper mes de Març del 2013 la banda Low em donarà una nova alegria, el proper disc que s’anomenarà: “The Invisible Way”. Fins que arribi aquest moment haure de seguir escoltant i re-escoltant la seva extensa i meravellosa discografia.

Però ara el que em toca és la temporada més intensa i pesada de feina de tot l’any, un munt de dies sense descans i que es van solapant fins el dia de Nadal. La sensació que em provoquen aquests dies queda perfectament representada amb l’aire pertorbador d’aquesta cançó dels Low.

Bones festes amics!!

Written by MadeByMiki

2 Desembre 2012 a 9:37 pm

Arxivat a Música

Tagged with , ,

4 Respostes

Subscribe to comments with RSS.

  1. uff, m’ha provocat bastant de neguit aquesta cançó… si que vius malament aquests dies. A mi no em desagraden del tot, només em molesta aquesta dèria de fer avançar el Nadal i començar-lo al novembre i aquest afany de consumisme per obligació o per quedar bé.

    aficionatsalssenders

    3 Desembre 2012 at 11:13 am

  2. Quin mal rotllo de cançó!!! jeje

    Crític de cine

    3 Desembre 2012 at 4:29 pm

  3. Quan et paguen els de Low per fer-ne publicitat?

    Pons

    4 Desembre 2012 at 3:07 pm

  4. Doncs pren paciència fins el proper mes de març. Tot això amb permís dels que han interpretat el calendari dels Maies.

    En tot cas, que gaudeixis fins llavors del que tens arxivat de Low.

    Tomàs

    7 Desembre 2012 at 5:17 pm


Deixa un comentari

