..: MadeByMiki :..

::::…..No sé que no sé res….::::

Us presento l’Acer Aspire One (2ª Part).

with one comment


Al post anterior us parlava dels meus “experiments” amb el netbook, el primer que vaig fer es baixar-me els drivers per XP i amb un lector extern instal·lar-li un windows XP, va trigar una estonada, però no em va donar cap problema. Això si, es força lent  al carregar el sistema i sobretot al apagar-lo. L’agilitat del linux es troba a faltar, però tot i així el windows XP funciona perfectament.

El segon experiment va ser instal·lar el DVD de “Linpus” que va amb el netbook, molt fàcil molt mes ràpid que el XP i amb l’instal·lació queden totalment arreglats els petits problemes de teclat i d’idioma. Afegeixo una memòria SD de 8GB al port d’expansió i es sumen a l’instant al disc dur.

Resumint les impressions serien:

Durada de bateria: 2 hores treballant sense parar (la bateria es molt petita i lleugera).

Velocitat: Molt bona en linux, normaleta amb XP.

Pes: Menys d’un quilo amb bateria (com un llibre mes o menys).

Comoditat: El teclat es un 5% mes petit que el d’un portàtil “normal” cap problema per teclejar, la pantalla de 8’9 polzades es suficient per treballar i navegar, el soroll te un nivell molt baix.

Preu: 299€, no esta malament.

Estètica: Es molt bonic, molt mes que l’Airis Kira, mes que els nous Asus i també supera al Medion Akoya (en estètica, no en prestacions). A veure com seran els nous netbooks de HP i Dell.

Crec que això es tot, jo n’estic molt content d’aquest netbook tant lleuger que es deixa portar per totes bandes. Per qualsevol consulta, ja ho sabeu.

Written by MadeByMiki

17 Agost 2008 a 10:51 pm

Arxivat a Informàtica

Tagged with , , , ,

Una resposta

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] } Ara fa uns quinze mesos em vaig comprar el meu petit ordinador ACER ASPIRE ONE 110 Aw. Aquí teniu les especificacions tècniques i les primeres i segones impressions d’aquest […]


Deixa un comentari