L’evolució dels anuncis de televisió.
Potser soc un paranoic, però sempre em fixo amb els anuncis de televisió. M’hi fixo pensant a qui van orientats (el famós “target”), si es que em venen el producte de forma diferent o si han creat una nova necessitat.
Possiblement els anuncis ens diuen molt mes de la nostra societat del que ens pensem, es mes jo crec que s’avancen als esdeveniments. De fet una de les feines de la publicitat es la d’avançar-se a les necessitats, qui ven primer ven dues vegades. Per tant segons la meva teoria veiem el passat, el present i el futur mes inmediat a traves de la publicitat. Així doncs, d’on venim? venim dels anuncis de cotxes, viatges i habitatges com a prestigi i estatus, hem passat a empreses d’unificació de prestecs i mini credits (cofidis i altres), i hem anat a parar directament al petit cotxe que no gasta gaire, i al “gabinete del tarot” (cada dia a horari “maruja” no paren aquests anuncis) que ens promet una solució atots els nostres problemes.
Doncs si, fins aquí hem arribat som en plena època de miracles per necessitat.
great submit, very informative. I wonder why the opposite experts of this sector don’t realize this. You must continue your writing. I’m confident, you’ve a great readers’ base already!
Nan
10 Juliol 2013 at 12:32 pm